مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان مطرح کرد
پایگاه خبری ارک اصفهان:
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان مطرح کرد
استفاده حداکثری از ظرفیت رسانهای و تبلیغاتی شهرداری برای سرشماری اینترنتی
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری از تمام ظرفیتهای تبلیغاتی و رسانهای خود برای اطلاعرسانی نخستین سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن استفاده کرده است.
به گزارش اداره ارتباطات رسانهای شهرداری اصفهان، هادی نباتینژاد در پاسخ به صحبتهای قائم مقام ستاد سرشماری اصفهان مبنی بر عدم اطلاعرسانی سرشماری نفوس و مسکن توسط شهرداری که در یکی از خبرگزاریها منتشر شده اظهار کرد: شهرداری از تمام ظرفیتهای تبلیغات محیطی و رسانهای خود برای اطلاعرسانی نخستین سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن استفاده کرده است.
وی با بیان اینکه بیش از 300 سازه تبلیغاتی در شهر برای تبلیغات این موضوع اختصاص یافته است، افزود: این تبلیغات محیطی در 60 داربست و تکپایه و 250 سازه لمپوست در مناطق 15گانه شهر انجام شده است.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اقدامات رسانهای شهرداری برای دعوت مردم به این سرشماری بیان کرد: طی این مدت هر روز در برنامه زنده تلویزیونی «اینجا اصفهان» و همچنین برنامه رادیویی «صدای شهر» از شهروندان اصفهانی درخواست شد تا در این سرشماری شرکت کنند.
وی ادامه داد: روزنامه اصفهان زیبا و خبرگزاری ایمنا ضمن انتشار پوستر این سرشماری، بارها به تهیه گزارش و مطالب مرتبط با این سرشماری پرداختند، ضمن اینکه این موضوع از طریق اتوماسیون اداری به تمام کارکنان شهرداری در مناطق مختلف اعلام شد و همچنین تلویزیون شهری در میدان امام حسین و شهرداری مرکزی به اطلاعرسانی این سرشماری پرداختند.
نباتینژاد گفت: همچنین تبلیغات این سرشماری از طریق شبکههای اجتماعی به ویژه گروهها و کانالهای تلگرامی در حجم گستردهای انجام شد.
وی حجم اطلاعرسانی در راستای سرشماری اصفهان را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: این اطلاعرسانی با ایام عزاداری امام حسین (ع) و حجم بالای تبلیغات شهری و سیاهپوش شدن شهر همزمان صورت گرفت اما از حداکثر ظرفیت تبلیغات برای دعوت مردم به انجام سرشماری اینترنتی استفاده شد.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اضافه کرد: پیشنهاد میکنیم مسئولان محترم ستاد سرشماری استان اصفهان پا به پای شهرداری از ظرفیتهای رسانهای دیگر نیز برای تبلیغات این سرشماری استفاده کنند.