۷۵ درصد جمعیت آذربایجان شرقی عضو شرکت تعاونی هستند

ارک خبر- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۷۵ درصد از جمعیت استان عضو شرکت‌های تعاونی و از خدمات بخش تعاون بهره مند هستند.

ارک خبر- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۷۵ درصد از جمعیت استان عضو شرکت‌های تعاونی و از خدمات بخش تعاون بهره مند هستند.

75 درصد جمعیت آذربایجان شرقی عضو شرکت تعاونی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین فتحی در نشست با نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی پیرامون تکمیل پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شبستر اظهار داشت: با هدف برخورداری آحاد مردم علی‌الخصوص کارگران، کارفرمایان و تعاونگران از امکانات فرهنگی، ورزشی و رفاهی و در راستای ایجاد شور و نشاط و شادابی، در تمامی شهرستانها یک مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایجاد گردیده است.

 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اجرای پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی وایقان از توابع شهرستان شبستر افزود: به لحاظ نوسانات موجود در بازار اجرای پروژه از سوی پیمانکار با مشکل مواجه شده است که با وجود پیش بینی های صورت گرفته و تعیین شاخص های تعدیل مقرر شد طی مذاکره با معاونت عمرانی استانداری امکان استمرار فعالیت و اجرا و تکمیل پروژه بررسی و فراهم گردد.

فتحی در بخش دیگری با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ درصد از جمعیت استان عضو شرکت‌های تعاونی و از خدمات بخش تعاون بهره مند می باشند افزود: حوزه عملکرد و فعالیت این اداره کل فرابخشی و مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است و ما به دنبال ارزش آفرینی در تمامی بخش‌ها هستیم.

 وی ادامه داد: با همت و همراهی دستگاه‌های همکار با وجود تحریم های ظالمانه کمترین میزان تنش کارگری و واحد مشکل دار را در کشور داریم وی با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش نسبت به کار و آموزشهای کاربردی در حوزه کار خاطر نشان کرد: آینده کار دچار تغییرات اساسی است و نیاز به بازنگری و باز تعریف نیروی کار و اشتغال می باشیم.

فتحی افزود: مسائل اجتماعی و رفاهی همواره از موضوعات مهمی است که مقام عالی وزارت توجه خاصی به معیشت و رفاه مردم علی الخصوص کارگران و بازنشستگان دارند.

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع شفافیت را یکی از اقدامات مهم و شعار محوری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و تمامی دستگاهها و سازمان‌ها را برای پیوستن به پویش ملی شفافیت فراخواند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا