اجرای آزمایشی طرح QR CODE (کیو آر کد) در آبفای استان اصفهان

طرح QR CODE  (کیو آر کد) یا رمزینه پاسخ سریع به صورت آزمایشی در آبفای استان اصفهان اجرا می شود.

به گزارش ارک خبر:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: به منظور دسترسی سریع مشترکین این شرکت به صفحه مجازی ارائه خدمات، طرح QR CODE  (کیو آر کد) از ابتدای شهریورماه امسال در شهرهای تحت پوشش مناطق خودگردان شهرضا و برخوار و همچنین منطقه خانه اصفهان در آبفای منطقه ۵ شهر اصفهان به اجرا در می آید.

مهندس هاشم امینی افزود: در اجرای این طرح یک پلاک یا برچسب که نقش رمزینه (کد) بر روی آن حک شده است در اختیار مشترک قرار می گیرد تا در محلی مناسب که به راحتی قابل رویت باشد، داخل منزل نصب کند.

وی گفت: مشترکین دارای گوشی تلفن همراه هوشمند می توانند پس از اتصال به اینترنت و اسکن این برچسب، بدون نیاز به وارد کردن نشانی اینترنتی، وارد صفحه مجازی ارائه خدمات پرتال شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان شده و هرکدام از خدمات ۲۳ گانه مورد نیاز خود را ثبت و دریافت کنند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: استفاده از QR CODE  (کیو آر کد) یکی از روش های نوین و کاربردی ارائه خدمات در دنیا به شمار می رود که در عین حال می تواند در خدمت آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان نیز قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد پس از استخراج و جمع بندی اجرای طرح QR CODE  (کیو آر کد) در شهرهای تحت پوشش مناطق خودگردان شهرضا و برخوار و همچنین منطقه خانه اصفهان در آبفای منطقه ۵ شهر اصفهان، بتوان این طرح را در تمام شهرها و روستاهای تحت پوشش این شرکت اجرا کرد.

اضافه می شود در حال حاضر یک میلیون و ۱۶۰ هزار مشترک در ۹۳ شهر و ۲۳۴ هزار مشترک در ۹۵۱ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان هستند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا