تصویب اعتبار ۶۴۰ میلیارد تومانی برای پروژه‌های دریاچه ارومیه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تصویب اعتباری بالغ بر 640 میلیارد تومان برای پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و کردستان خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تصویب اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و کردستان خبر داد.

داود بهبودی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اعتبارات تصفیه خانه فاضلاب تبریز وابسته به اعتبارات دریاچه ارومیه و از محل ماده ۱۰ حوادث غیرمترقبه است.

وی افزود: هر سال با توجه به ردیف‌های متمرکزی که برای حوادث در نظر گرفته می‌شود، دبیرخانه ستاد دریاچه، پیشنهادات خود را تنظیم و پس از تصویب تامین اعتبار می‌شود.

وی اعلام کرد: هفته گذشته در خصوص پروژه های دریاچه ارومیه بالغ بر ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب شد که به پروژه‌های تصفیه خانه‌های تبریز و ارومیه و سایر پروژه‌ها تعلق گرفته است.

به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، بهبودی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم با ابلاغ مصوبات ستاد دریاچه و پیگیری دستگاه‌های اجرائی ذیربط، این پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا