پزشکیان خواستار اولویت بندی نیازهای آذربایجان شرقی در شرایط کمبود بودجه شد

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه منابع ما محدود است و باید نیازهای استان را اولویت بندی کنیم، گفت: معتقدم باید تمرکز جدی روی یکی دو مورد باشد و آن را به سرانجام برسانیم و نمی‌شود ۱۸ سال روی یک جاده وقت بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مسعود پزشکیان در نشست مشترک با مدیران شهرستان تبریز، با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات متعدد ما را جایی نمی رساند، اظهار داشت: تعدد تصمیمات، سخنان و برنامه ها به حدی است که باید به سمت تمرکز بر روی مسایل و حل موردی مسایل به جای کارهای پراکنده و کم اثر برویم.

وی با بیان اینکه منابع ما محدود است و باید نیازهای استان را اولویت بندی کنیم، افزود: معتقدم باید تمرکز جدی روی یکی دو مورد باشد و آن را به سرانجام برسانیم و نمی شود ۱۸ سال روی یک جاده وقت بگذاریم و آخر سر هنوز به بهره برداری نرسیده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان اینکه باید استاندار و فرماندار و سایر مدیران استان و تبریز اولویت‌ها را مشخص کرده و برای پیگیری آنها برنامه‌ریزی و اقدام کنیم، تصریح کرد: من به همراه سایر نمایندگان بارها از راه آهن، اتوبان و … بازدید کرده‌ایم و اخیرا ۱۰۰ میلیارد تومان پول نقد به ایستگاه خاوران تزریق شد.

وی خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از کم کاری‌های وی انتقاد کرد و گفت: کدام پیگیری و کدام جلسات را برگزار کرده‌اید؟ نمایندگان بیش از شما از پروژه‌ها بازدید دارند و اطلاعاتشان به روزتر است!

پزشکیان با انتقاد از اینکه ۲۰ سال است قطار باید به تبریز برسد و هنوز نرسیده که این به دلیل عدم تمرکز بر روی یک پروژه است، ابراز داشت: پول نداریم همه چیز را تمام کنیم و باید بتوانیم با اولویت بندی پروژه‌ها را به سرانجام رسانیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران ما می‌گویند باید به قطب فناوری تبدیل شویم، خاطر نشان کرد: اگر قرار است به قطب فناوری تبدیل شویم؟ نقشه‌ راه کجاست؟ باید برای این امورات برنامه بنویسیم و نقش هر کس را مشخص کنیم.

نایب رئیس مجلس دهم، با بیان اینکه در دوره دهم مجلس کارهای زیادی با کمک سایر نمایندگان استان انجام دادیم، تاکید کرد: همه نمایندگان استان دست در دست هم دادیم و کارهای بزرگی در مس سونگون، پتروشیمی، نفلین سینیت و… انجام دادیم که معتقدم این کارها را “ما” کردیم و “من” نکردم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا