تولید لپ تاپ ۹۰۰ گرمی با ۴۸ گیگابایت رم

شرکت داینابوک نامی شناخته شده در زمینه تولید لپ تاپ نیست، اما این شرکت با تولید لپ تاپ های جدید که انعطاف بالا و سخت افزاری قدرتمند دارد، جلب توجه کرده است.

 به نقل از اسلش گیر، این شرکت دو لپ تاپ جدید به نام‌های Portégé X۳۰W-J و Portégé X۳۰L-J عرضه کرده که هر دو حدود ۹۰۰ گرم وزن دارند و در آنها از تراشه‌های Core i۷ اینتل و پردازنده‌های گرافیکی Iris Xe همین شرکت استفاده شده است.

Portégé X۳۰L-J دارای نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که در دو مدل فوق دقیق یا IGZO HD عرضه می‌شود و امکان لمسی شدن نمایشگر نیز وجود دارد. همچنین دو نوع پردازنده Core i۵-۱۱۳۵G۷ یا Core i۷-۱۱۶۵G۷ اینتل بر روی این لپ تاپ قابل نصب است. همچنین حداکثر رم قابل نصب بر روی این دستگاه ۴۸ گیگابایت و از نوع DDR۴ است.

حداکثر یک ترابایت حافظه داخلی بر روی این لپ تاپ قابل نصب است و پورت های متعدد USB ۳.۱ Gen ۱، HDMI، تاندربلت ۴، اترنت، جک هدفون و جایگاه حافظه میکرو اس دی برای آن در نظر گرفته شده است.

از جمله دیگر امکانات این محصول می‌توان به وای فای ۶، بلوتوث ۵، وب کم با میکروفون دوگانه، اثرانگشت خوان و دوربین مادون قرمز برای برنامه ویندوز هلو اشاره کرد. این لپ تاپ تنها ۱۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد و باتری آن با یک بار شارژ برای یک روز استفاده مناسب است. قیمت این لپ تاپ در زمان عرضه در زمستان اعلام می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا