پلمب ۲۸ فروشگاه پوشاک غیر متعارف در اصفهان

به گزارش ارک خبر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی با هشدار به فروشندگان البسه غیر متعارف و غیر مجاز از پلمب ۲۸ فروشگاهی که اقدام به فروش این گونه لباس ها می کردند خبر داد.

سرهنگ” مختار درخشان” در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای ساماندهی و پاکسازی واحدهای صنفی فروش پوشاک از مظاهر فرهنگ منحط غربی،  طرح نظارت بر این واحدها با همکاری اتحادیه صنف مربوطه به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح از ۳۱۷ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در پایان ۴ هزار و ۲۸۸ دست لباس غیر متعارف و غیر مجاز و ۶۷ عدد ماسک بهداشتی با نمادها و تصاویر شیطان پرستی کشف شدند.

این مقام انتظامی از پلمب ۲۸ واحد صنفی در جریان اجرای این طرح با حکم مقام قضائی خبر داد و گفت: برای ۵۶ واحد دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر و از متصدیان ۳۴ واحد صنفی هم تعهد کتبی اخذ و به ۲۲۷ متصدی نیز تذکر داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کسانی که به اخطارها و تذکرات پلیس توجه نکنند با برخوردهای قانونی پلیس مواجه خواهند شد اظهار داشت: پلیس، هوشمندانه تمامی فعالیت فروشندگان پوشاک را زیر نظر دارد و با کسانی که بخواهند با فروش لباس های غیر متعارف و ضد ارزشی باعث انحراف جوانان و هنجارشکنی در جامعه شوند برخورد قاطع و قانونی می کند.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای بهتر ماموریت های پلیس گفت: از شهروندان هم می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرمی در واحدهای صنفی، فروش لباس های غیر متعارف و عدم توجه به ارزش های اسلامی موضوع را با ارائه نشانی دقیق طی تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام تا اقدامات قانونی با متخلفان صورت گیرد.

.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا