مدیرکل کمیته امداد اصفهان از عموم مردم شریف استان درخواست کرد؛

کمک به دانش‌آموزان نیازمند اصفهانی در شور عاطفه‌ها

کمیته امداد اصفهان امسال رویداد ملی شور عاطفه ها را از بیست و دوم شهریور تا یازدهم مهرماه با تکیه بر روش های الکترونیکی از جمله کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، برگزار می‌کند.

به گزارش ارک خبر:، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با یادآوری اینکه بیش از ۱۸ هزار و ۸۲۹ دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: سال تحصیلی جدید در سایه ویروس کرونا و با تغییرات گسترده ای آغاز شده و پر رنگ شدن آموزش مجازی در این دوره، مشکلات دانش آموزان نیازمند برای شروع سال تحصیلی را بیش از پیش کرده است.

وی با درخواست از مردم شریف استان برای کمک به تحصیل فرزندان مددجویان، ادامه داد: هر ساله رویداد ملی شور عاطفه ها برای حمایت از این دانش آموزان در روزهای ابتدایی سال تحصیلی برگزار می‌شد که امسال نیز علی رغم شیوع ویروس کرونا و با رعایت کلیه دستورات بهداشتی و با تغییراتی نسبت به قبل برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان تاکید کرد: این رویداد بزرگ خیر و احسان امسال از بیست و دوم شهریور تا یازدهم مهرماه با تکیه بر روش های مشارکت الکترونیکی از جمله کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک های مردم نوعدوست اصفهان هستند.

زارع همچنین گفت: قصد داریم در صورت امکان و با هماهنگی کامل با مراجع ذی صلاح، پایگاه های فیزیکی جمع آوری کمک های مردمی را نیز در روز پنجشنبه، بیست و هفتم شهریورماه در میادین و معابر اصلی شهر برپا کنیم.

وی شعار شور عاطفه های امسال را «همدل می شویم برای مهربانی در مهر» اعلام کرد و گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد اصفهان در این رویداد بزرگ خیر و احسان کمک به جمع‌آوری ملزومات آموزش مجازی است.

زارع با اعلام اینکه عمده اقلام مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت در این سال تحصیلی مربوط به آموزش مجازی است، گفت: از همشهریان گرانقدر درخواست می کنیم حتی المقدور کمک های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند تا امکان خرید این ملزومات با قیمت های ارزانتر برای این فرزندان نیازمند فراهم شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا