امدادرسانی هلال احمر به ۲۷ مصدوم در زلزله کرمان

خبرگزاری ارک، رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به ارزیابی ۱۸ روستا و شهر در زلزله روز گذشته کرمان، تاکید کرد: در مناطق زلزله زده ۲۷ تن مصدوم شدند که ۳ تن از آن‌ها توسط نیروهای امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

دکتر ناصر چرخساز با اشاره به وقوع زمین لرزه 5.5 ریشتری کرمان که در ساعت 114:36 روز گذشته در عمق هشت کیلومتری زمین روی داد، گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله تیم‌های ارزیاب به مناطق اعزام شدند و بر اساس آن ۱۸ روستا و شهر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی در خصوص تعداد مصدومان زلزله روز گذشته کرمان، اظهار داشت: در مناطق زلزله زده ۲۷ تن مصدوم شدند که ۳ تن از آن‌ها توسط نیروهای امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور ۱۳ تیم عملیاتی زمینی و یک تیم عملیاتی هوایی در مناطق زلزله‌زده، افزود: ۳۸ تن از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر دقایقی پس از وقوع زلزله به وسیله ۱۳ دستگاه خودروی عملیاتی و امدادی و یک فروند بالگرد در مناطق متاثر از زلزله حضور یافتند و به ارائه خدمات پرداختند.

به گفته چرخساز، این زلزله بدون خسارت مالی گزارش شده است.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا