توزیع ۵۰ هزار تبلت میان دانش آموزان کمیته امداد

معاون اداری مالی کمیته امداد، از توزیع ۵۰ هزار تبلت میان دانش آموزان نیازمند کمیته امداد تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش ارک خبر به نقل ازمهر، مجید باجلان، روز دوشنبه در نشست خبری در خصوص جمع آوری کمک‌های مردمی در مرحله اول پویش ایران همدل، گفت: در این مرحله ۱۲ میلیون وعده غذای گرم و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد. همچنین ۵۴۰ میلیارد تومان کمک‌های مردم جمع آوری شد.

وی افزود: دومین مرحله پویش ایران همدل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۲ هزار و ۴۰۰ آشپزخانه در طرح اطعام حسینی و توزیع ارزاق در ۲ هزار محل در قالب احسان حسینی در حال انجام است.

معاون اداری مالی کمیته امداد با اشاره به اینکه ۶۰ هزار نفر در این آشپزخانه‌ها به صورت جهادی مشغول کار هستند، ادامه داد: تاکنون ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار وعده غذایی طبخ و توزیع شده است.

به گفته وی، همچنین یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته غذایی نیز در مناطق روستایی و محروم توزیع شده است.

باجلان تصریح کرد: طرح احسان حسینی و اطعام حسینی تا پایان ماه سفر ادامه دارد و ارزش ریالی غذای گرم توزیع شده به طور میانگین ۱۶ هزار تومان و ارزش ریالی بسته‌های ارزاق نیز ۱۵۰ هزار تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: در بررسی‌های اولیه ۲۵۰ هزار موارد مورد نیاز دانش آموزان شناسایی شد که از این موارد ۵۰ هزار دانش‌آموز نیازمند تبلت بودند که با اولویت خانواده‌های دارای چند فرزند در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

معاون اداری مالی کمیته امداد گفت: عملیات توزیع تبلت‌ها تا آخر مهر ماه انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا