فرهاد عرب:

27 جلد سند مالکیت موقوفات شهرضا صادر شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ جلد سند مالکیت موقوفات شهرستان شهرضا به نام اوقاف صادر شد.
به گزارش ارک خبر: فرهاد عرب با بیان اینکه با توجه به انعقاد تفاهمنامه سازمان اوقاف و امور خیریه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تعیین تکلیف زمین‌ها و اراضی موقوفه در شهرضا نیز در دستور مار قرار گرفت.
وی افزود: بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۷ جلد سند مالکیت موقوفات و مساجد شهرستان شهرضا دریافت و به رقبات اتصال داده شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا با اشاره به اسناد شاخص دریافت شده در این زمینه گفت: شش دانگ عرصه و اعیان فضای سبز و پارک امامزادگان محمد و ابراهیمزیارتگاه به مساحت هفت هزار و ۷۹۱ متر مربع با ارزش ریالی ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از جمله این اسناد بوده است.
وی دریافت سند شش دانگ عرصه و اعیان فضای سبز و پارک امامزاده عبدالرحیم بوان به مساحت یک هزار و ۱۵۶ متر و ۸ سانتی‌متر مربع را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه اعلام کرد و ادامه داد: ارزش تقریبی این سند نیز یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
عرب دریافت سند شش دانگ کتابخانه اسفرجان از موقوفه رجبعلی کفاش را نیز از دیگر دستاوردهای این اداره در سال جاری دانست و افزود: این موقوفه نیز دارای یک هزار و ۹۲ متر مربع است که ارزش ریالی آـن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی گفت: اقدامات مورد نیاز برای دریافت ۱۵ سند مالکیت جدید نیز در دستور کار است که در مرحله برداشت نقاط شمیم و صدور سند مالکیت قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا