دروازه‌بان ذخیره نساجی به ماشین سازی پیوست

“محمدامین رضائی” دروازه بان ذخیره تیم فوتبال نساجی قائم شهر به تیم ماشین سازی تبریز پیوست.

این گلر ۲۴ ساله با ۱۸۹ سانتی متر قد اهل شهر آمل است و در فصل گذشته لیگ برتر تنها ۲ بازی برای نساجی انجام داد و با عملکرد ضعیف خود تا پایان لیگ در نیمکت ذخیره های این تیم pضور داشت.

مسئولان باشگاه ماشین سازی پس از آنکه ابوالفضل درویش وند را از تیم خود اخراج کردند ناگزیر برای رفع مشکل دروازه بانی سراغ بازیکن یاد شده رفته و پس از توافق با وی، قرارداد همکاری دوجانبه را منعقد کردند تا فصل آینده رضایی در جمع سبزقباهای تبریز باشد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با تغییر مالک آن در هفته های اخیر، دچار تغییرات کلی در کادر فنی و بازیکنان شده است؛ کادر فنی ماشین سازان تاکنون سیروس صادقیان و فرشاد اسدی را از تیم ۹۰ ارومیه، اکبر آفاقی را از گل ریحان البرز، علی مغنمیان را از تیم خوشه طلایی ساوه و محمد حسینی از استقلال خوزستان، علی بابایی از سپاهان، ایمان باصفا از پارس جنوبی، بهمن سالاری از شاهین بوشهر و فرشاد بیابانی از گل گهر را جذب کرده است.

هدایت ماشین سازان در فصل آینده لیگ برتر بر عهده وحید بیاتلو، سرمربی فصل گذشته ۹۰ ارومیه است و مالک جدید، هدف این باشگاه برای فصل آینده لیگ برتر را بومی گرایی و جوان گرایی اعلام کرده است.

با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین سازی تبریز از سوی فدراسیون فوتبال بسته شده است، اما این باشگاه خریدهای تابستانی خود را شروع کرده و به گفته مسئولان تیم، قرارداد هشت نفر از بازیکنان آن نیز به اتمام رسیده است.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ نوزدهم را با کسب ۳۱ امتیاز با رده یازدهمی به پایان رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا