تست کرونای ۱۹ هزار کارگر آمازون مثبت شد

آمازون فاش کرد تاکنون تست ویروس کرونا ۱۹ هزار و ۸۱۶ هزار کارگر این شرکت مثبت اعلام شده است.

به گزارش ارک خبر به نقل از انگجت، شرکت آمازون به تازگی اطلاعات جدیدی درباره تعداد کارگرانی که تست کووید ۱۹ آنها مثبت شده، منتشر کرده است.

البته شرکت‌های بزرگ آمریکایی به طور معمول این نوع اطلاعات را منتشر نمی‌کنند.

به گفته این شرکت فناوری در بازه یک مارس تا ۱۹ سپتامبر، بین یک میلیون ۳۷۲ هزار کارگر که در انبارها یا برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای Whole Foods کار می‌کنند، ۱۹ هزار و ۸۱۶ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

البته آمازون از مدت‌ها قبل با شیوع کووید ۱۹ در انبارهای خود دست و پنجه نرم می‌کند. این حالی است که از ماه مارس تاکنون بیماری مذکور حداقل در ۹ انبار آمازون در آمریکا شیوع یافته است.

در همین راستا آمازون اعلام کرد روزانه هزاران تست تشخیص کووید ۱۹ انجام می‌دهد و تصمیم دارد تا ماه نوامبر روزانه ۵۰ هزار تست در ۶۵۰ واحد خود انجام دهد.

در آغاز همه گیری ویروس کرونا، چند مورد شیوع کووید ۱۹ در واحدهای آمازون این شرکت تا تحت فشار قرار داد تا اقدامات فاصله گذاری اجتماعی و تست وسیع کووید ۱۹ را اجرا کند. این شرکت متخصصان آزمایشگاهی استخدام کرد تا آزمایشگاهی در آمریکا بسازند و به این ترتیب از ذخیره تست عمومی استفاده نکند.

البته آمازون اعلام کرد آمار کارگران مبتلا به کووید ۱۹ در انگلیس را فاش نمی‌کند. آمازون در این کشور ۵۰ واحد و بیش از ۴۰ هزار کارگر ثابت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا