محمدنبی: فوتبال ایران به خاطر کرونا ١۵٠٠ میلیارد متضرر شد

به گفته دبیرکل فدراسیون فوتبال، این فدراسیون به خاطر کرونا و تاثیرات منفی‌اش ١۵٠٠ میلیارد تومان متضرر شده است.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،مهدی محمدنبی در نشست ویژه با رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: در انگلیس یک باشگاه به خاطر کرونا ۱۴۰ میلیون پوند متضرر شده است، این در حالی است که فوتبال ایران نیز ۱۵۰۰ میلیارد تومانی به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۶ ماه اخیر خسارت دیده است.

وی با بیان اینکه به دلیل تحریم‌ها فیفا پول ما را نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: ٢٠٠ میلیارد تومان از فیفا طلب داریم اما به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم یک سنت هم از فیفا خارج کنیم. با این شرایط باید اردوهای خود را برگزار کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به سوبسید فوتبال در جامعه که به صورت نشاط و شادابی خود را نشان می‌دهد، به این موضوع اشاره کرد که سرمایه گذاران به بازگشت سرمایه خود فکر می‌کنند و باید به درآمدها بیشتر توجه داشته باشیم.

نبی ادامه داد: اگر در بخش عمرانی و سایر بخش‌ها به خوبی نتوانیم فعالیت کنیم فشار آن به دولت وارد می‌شود. ضعف مالی دیپلماسی، فوتبال را تحت تاثیر قرار می‌دهد.امیدواریم سازمان برنامه و بودجه حامی فوتبال باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به دیدارهای دوستانه تیم ملی گفت: خیلی محرمانه در این مسیر فعالیت‌های خود را پیش می‌بریم تا حتی‌المقدور در کارمان خللی ایجاد نشود اما باید بدانیم برای انجام دو دیدار دوستانه تیم ملی باید حدود ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا