مازندران در جدال با کرونا

در حالی سخنگوی وزارت بهداشت از ۲۵۴ مورد فوتی کرونا در شبانه روز گذشته و شناسایی ۴۱۰۸ بیمار جدید خبر می دهد که مازندران هنوز نتوانسته خود را از چنگال کرونا رها سازد،با شروع فصل پاییز و کم شدن رعایت پروتکل ها روند افزایش بیماران کرونایی همچنان در این استان تداوم دارد.

به گزارش ارک خبر به نقل از ایسنا،سید عباس موسوی رئیس  این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۷۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه م اکنون ۴۲۱ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۴ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۲۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷بیمارجدید بستری و ۹ بیمار هم ترخیص شدند و ۳۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر ۵۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا