انیمیشن هنرمند مراغه‌ای مدال طلای المپیاد فیلمسازی را گرفت

فیلم انیمیشن ” کاج ” از تولیدات انجمن سینمای جوانان مراغه مدال طلای چهارمین المپیاد فیلمسازی کشور را به خود اختصاص داد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، آیین اختتامیه چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان عصر روز پنجشنبه اول آبان ماه در مرکز نوآوری صبا برگزار شد.
فیاضی گفت : در این مراسم که بدلیل محدودیتهای کرونایی بصورت آنلاین برگزار شد ، از میان ۴۰۳ فیلم از ۲۹ استان ، فیلم انیمیشن ” کاج ” ساخته معصومه توتاخانه از انجمن سینمای جوانان مراغه در بخش فیلم ، موفق به دریافت مدال طلای این دوره از المپیاد گردید .
وی افزود : چهارمین المپیاد فیلمسازی ایران به دبیری «علیرضا تابش» همزمان با سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۳۹۹ به صورت آنلاین و نمایش مجازی برگزار شد و انجمن سینمای جوانان مراغه با ۳ فیلم در این المپیاد شرکت کرده بود .
وی ضمن تبریک موفقیت هنرمندان خوب انجمن سینمای جوانان مراغه ، برای این هنرمندان آرزوی روزهای درخشان و پربار را نمود.

گفتنی است ، انیمیشن « کاج» سرگذشت درخت کاجی است که در گیر و دار جفای پاییز هویت خود را حفظ کرده و در مقابل فشار پاییز برای تغییر رنگ مقاومت نموده و بدین طریق با سرافرازی به حیات خودش ادامه میدهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا