تعامل شرکت آبفا و نیروی انتظامی برای ایجاد سلامت پایدار در استان اصفهان

به گزارش ارک خبر:مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در هفته نیروی انتظامی از حافظان نظم و امنیت  تقدیر نمود و گفت: فعالان در نیروی انتظامی در زمینه امنیت مردم تلاش می کنند و فعالان در صنعت آبفا زمینه ساز سلامت اقشار مختلف جامعه هستند، بنابراین این دو نهاد می توانند با تعامل بیش از پیش بستر امنیت و سلامت جامعه بهتر و گسترده تر را مهیا کنند.

هاشم امینی با بیان اینکه  محافظت از تاسیسات صنعت آبفا از اهمیت بسزایی برخوردار است عنوان کرد: تاسیسات آبفا به ویژه تصفیه خانه آب و شیرخانه فلمن تامین کننده آب شرب سالم و بهداشتی بیش از ۴ میلیون نفر در استان اصفهان است بطوریکه تصفیه خانه آب اصفهان بعنوان یکی از مراکز حساس از سوی نهادهای ذیصلاح شناخته شده است.

وی ادامه داد: از حافظان امنیت در اصفهان انتظار می رود همانند همیشه در حفاظت از تاسیسات این شرکت خدماتی، بیشتر حمایت کنند تا خدمات به صورت پایدار در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به سرقت دریچه های فاضلاب در سطح شهرهای مختلف در استان اشاره کرد و تصریح نمود: متاسفانه در چند سال اخیر بیش از ۱۳۳۹ فقره دریچه منهول های فاضلاب در استان  به سرقت رفته که این امر مخاطراتی برای مردم و عابرین اعم از اشخاص و وسایل نقلیه، به وجود آورده است.

هاشم امینی افزود: با سرقت دریچه های منهول فاضلاب بعضا دیده شده برخی از شهروندان به درون چاه فاضلاب که تا عمق ۹ متر می باشد، سقوط کرده اند که منجر به از دست دادن جان فرد شده است، براین اساس برای شرکت آبفا استان اصفهان جلوگیری از سرقت دریچه های منهول فاضلاب بسیار حائز اهمیت است چرا که با سرقت این کالا جان مردم در خطر می افتد.

وی با اشاره به همکاری نیروی انتظامی با شرکت آبفا استان اصفهان اظهار داشت: در چند سال اخیر نیروی های انتظامی در محافظت از تاسیسات آبفا با این شرکت همکاری دارند و انتظار می رود در قالب ایجاد یک کار گروه مشترک وانعقاد یک تفاهم نامه، همکاری این دو دستگاه بیش از پیش باشد تا خلا درایجاد امنیت و سلامت جامعه روی ندهد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به گستردگی خدمات در روستاها و شهرها پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر در بیش از ۹۸ شهر و هزار روستا خدمات ۲۳ گانه شرکت آبفا استان اصفهان ارائه می شود و این خدمات به صورت پایدار در ۲۴ ساعت شبانه روز در اختیار تمام اقشار جامعه در سطح استان قرار می گیرد.

در ادامه این مراسم جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس برای اینکه بتواند برای ایجاد امنیت در جامعه بیش از همیشه موفق عمل کند به همکاری و مشارکت همه دستگاه ها نیاز دارد بطوریکه امنیت پایدار تلاش و همکاری  همه دستگاه ها ، نهادها و شرکتهارا می طلبد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر ادامه داد: رویکرد نیروی انتظامی، رویکرد امنیتی است این درحالیست که امنیت و سلامت مکمل یکدیگر هستند و نیروی انتظامی برای ایجاد سلامت و امنیت مردم هر اقدامی را در دستور کار قرار می دهد.

وی ادامه داد: سرقت دریچه های منهول فاضلاب جان مردم را تهدید می کند بنابراین نیروی انتظامی به منظور جلوگیری از سرقت این دریچه ها همکاری لازم را با شرکت آبفا استان اصفهان با ایجاد یک کارگروه اعمال می نماید.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: نیروی انتظامی رویکرد محافظت از همه تاسیسات آبفا را به ویژه تصفیه خانه های آب و فاضلاب را به منظور تامین امنیت و سلامت مردم و جلوگیری از هر گونه ناهنجاری در دستور کار قرار می دهد.

این نشست کاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به پاس تجلیل از فرماندهان ستاد و روسای پلیس های تخصصی استان و کلانتری های شهرستان اصفهان، فلاورجان و لنجان در محل شرکت آبفا برگزار گردید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا