قطار عادی سازی متوقف می شود

یک روزنامه فرامنطقه ای با انتشار گزارشی به این نکته اشاره کرد که قطار عادی سازی روابط میان اعراب و رژیم صهیونیستی متوقف خواهد شد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر،روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم در گزارشی با عنوان «آنچه ترامپ «درِ پشتی» می نامد، «درِ ورودی» برای ایران است… ملت‌ها حضور اسرائیل در سواحل شبه جزیره و خلیج فارس را به دامی تاریخی تبدیل خواهند کرد» نوشت: این باور که قطار تسلیم شدن در برابر صهیونیست‌ها ادامه خواهد یافت، نادرست است زیرا هدف از آن نجات ترامپ و نتانیاهو در انتخابات آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

بر اساس این گزارش، توافق سازش میان محمد بن زاید و نتانیاهو برای رای دهنده آمریکایی بی اهمیت است و صهیونیست‌ها نیز از دروغ‌های نتانیاهو خسته شده‌اند.

برخی باور دارند تحت فشار قرار دادن ترامپ از سوی نتانیاهو برای امضای توافق با کشورهای عربی باعث شده برخی مسئولان بلندپایه رژیم صهیونیستی بیشتر نگران شوند زیرا به باور آنها این مسأله باعث تضعیف تل آویو خواهد شد و آن را شکننده‌تر خواهد کرد.

به نوشته این گزارش، آنها در اینجا جنگنده‌های اف ۳۵ را به عنوان مثال ذکر می‌کنند. نخستین اسکادران این جنگنده‌ها توسط خلبان‌های اسرائیلی تحت عنوان آموزش به خلبان‌های امارات هدایت خواهند شد و این مسئله به آمادگی‌های رژیم صهیونیستی و واشنگتن و مزدوران کوچکش یعنی برخی حکام عرب برای تجاوز به محور مقاومت زیان می‌رساند.

در این گزارش آمده است: به باور آنها راهبرد «درِ پشتی» اعلام شده از سوی ترامپ باعث می‌شود قدرت اسرائیل از هم پاشیده شود و انتقال به نبرد رو در رو با ایران را با مشکل مواجه می‌کند. این مسئله، «درِ ورودی» یعنی خط مقدم را در معرض خطر قرار می‌دهد و امنیت آن را کاهش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، حکام عرب نمی‌دانند ملت‌های عربی رفتار آنها را نخواهند پذیرفت و شاهد خیزش تدریجی و آهسته جنبش‌های جدید در شبه جزیره عربستان و کشورهایی خواهیم بود که استعمارگران برای دستیابی به نفت و گاز به آنها نفوذ کرده‌اند. احتمال می‌دهیم مقابله ملت‌ها با اقدامات حکام [عرب] از طریق ایجاد گروه‌های محرمانه‌ای آغاز شود که اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها را هدف قرار می‌دهند.

در ادامه این گزارش آمده است: باور داریم آنچه کاخ سفید «درِ پشتی» نامیده است، در ورودی برای ایران خواهد بود و اسرائیل به این ترتیب رو در روی ایران قرار خواهد گرفت. روی دیگر سکه ترامپ این است که حضور رژیم صهیونیستی در سواحل شبه جزیره عرب و خلیج فارس به کمینی برای اسرائیل تبدیل شود به گونه‌ای که حتی نتواند به جایی که از آن آمده باز گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا