نقد اخبار روز * م گونش

ایسنا – مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه خواستار برگزاری جلسه علنی شورای شهر برای پاسخ به ابهامات پیش آماده در خصوص روند سوال از عملکرد مترو شد.

ارک- اگر ابهامات بین شورای شهر و سازمان قطار شهری مطرح است، لزومی به رسانه ای کردن موضوع نیست، بهتراست این موضوع در ارتباطات بین سازمانی حل گردد.

ضمنا برای اینکه ابهامات بموقع شفاف  سازی نشوند، رسوب می کنند و باعث کندی کار می گردد.

 

ایسنا-معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: جمهوی اسلامی ایران با طرح ابتکاری خود تلاش دارد با همکاری منطقه‌ای به اختلافات باکو و ایروان پایان دهد که البته کار سختی برای‌ پیشبرد این هدف در پیش رو داریم.

ارک – کمک به حل معضلات ناشی از اشغالگری دولت ارمنستان وظیفه همسایگی و هم دینی ایران نسبت به جمهوری آذربایجان است. ضمنا دول مسئول گروهای میانجی مسیحی مدت سی سال است در این مقوله، از اجرای چهار  قطعنامه  صادره از سوی سازمان ملل، طفره رفته اند.

 

ایسنا- طبق اعلام بانک مرکزی به رغم این میزان عرضه و امکان خرید هر صرافی به میزان  ۵۰۰ هزار دلار در بازار مذکور، از میزان عرضه طی مدت یاد شده، در مجموع فقط ٧ درصد (حدود ۵ میلیون دلار) توسط صرافی‌ها خریداری شده است که این امر حاکی از فقدان تقاضای موثر در بازار برای ارز به صورت اسکناس است.

ارک – شنیده های مشخص و متضاد در مورد علل روند گرانی قیمت دلار،  دلارداران را (که عده ای قلیلند) مضطرب ضرر وزیان می کند. از طرف دیگر مردم عادی را نگران افزایش غیر لازم  قیمت کالاها می کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا