آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بازآفرینی شهری نجف‌آباد و کاشان بررسی شد

جلسه ویدئو کنفرانسی پروژه‌های بازآفرینی شهری نجف‌آباد و کاشان جهت بررسی وضعیت پیشرفت‌فیزیکی و رفع موانع و مشکلات برگزار شد

به گزارش  ارک خبر: جلسه بازآفرینی شهری شهرستان‌های نجف‌آباد و کاشان بصورت ارتباط زنده تصویری با حضور امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد در این جلسه میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بازآفرینی شهری این دو شهرستان،  سهم و مشارکت سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان و موانع و مشکلات موجود جهت اتمام پروژه این‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در شهرستان نجف آباد جهت احداث فرهنگسرای صالح‌آباد مبلغ ۱۰ میلیاردریال  به حساب شهرداری این شهرستان واریز شده است که تا کنون ضمن انعقاد قرار داد باپیمانکار، عملیات گودبرداری و خاکبرداری انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه این فرهنگسرا در سه طبقه احداث می‌شود اذعان داشت: زمین تملک شده برای فرهنگسرا در شهر نجف‌آباد یکهزار متر است که بعد از عقب نشینی‌های لازم ۸۰۰ متر آن باقی می‌ماند.

زاغیان اعتبار مورد نیاز برای ساخت این فرهنگسرا تا مرحله سفت کاری را ۲۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: با احداث خیابان از میان محله صالح‌آباد، کمربندی شمالی نجف‌آباد به جنوب این شهرستان متصل می‌شود.

وی در خصوص میزان پیشرفت پروژه‌های بازآفرینی شهری شهرستان کاشان اعلام کرد: عملیات احداث پارک محله کارگر این شهرستان تکمیل شده و از این بابت تا کنون مبلغ ۱۷ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال به حساب شهرداری واریز شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی خیابان کارگرشهرستان کاشان به دو فاز تقسیم شده است اذعان داشت: فاز یک با ۳۰۰ متر مساحت ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبارنیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ ۲.۷ میلیارد ریال اعتبار به حساب شهرداری کاشان واریز شده و در این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹ درصدی ۷۰ درصد از عملیات تخریب انجام شده است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا