برگزاری جشنواره هنری «محمد پیامبر مهربانی» در دانشگاه تبریز

مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز گفت: جشنواره هنری «محمد؛ پیامبر مهربانی» در قالب ‌پوستر و کاریکاتور با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

محسن بابازاده اظهار کرد: این جشنواره هنری در راستای اظهارات اسلام ستیزانه امانوئل مکرون، رئیس جموری فرانسه، در اهانت به ساحت قدسی حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله)، در قالب ‌پوستر و کاریکاتور در بین دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مهربانی حضرت محمد (ص)، نفی سیاست ایجاد تنش بین ادیان و تمدن ها، نفی فرهنگ تروریسم و تروریسم فرهنگی،  تبدیل نفرت پراکنی به بذل مهر و محبت، تعامل ادیان به جای تقابل، رد استفاده ابزاری از دین توسط تروریست ها را از جمله محورهای اصلی این جشنواره بیان کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۲۸ آبان ماه سال جاری فرصت دارند که آثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره تلفن ۰۹۱۴۴۱۰۷۸۲۰ ارسال نمایید.

بابازاده، انتخاب آثار و داوری این جشنواره را ۹  آذرماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: آثار منتخب جشنواره هنری محمد؛ پیامبر مهربانی ۱۶  آذرماه اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره باید از قشر دانشگاهی (اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان) باشند، گفت: هنرمندان دانشگاهی بدون هیچ محدودیتی می توانند در این فراخوان شرکت کنند و هر هنرمند می تواند سه اثر، ارسال نماید.

به گفته وی در هر یک  از گروه های  اعلام شده در این فراخوان ، ۱۰  اثر با اعطای لوح تقدیر به عنوان آثار  برتر، معرفی و به  پنج  اثر برتر، لوح تقدیر و جوایزی تعلق می گیرد و از هر گروه  ۲۰ اثر به مراحل نمایشگاه و چاپ در کتاب راه می یابند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا