بستری ۶۷ هزار بیمار کرونایی/ بدهی معوق به وزارت بهداشت نداریم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بستری۶۷ هزار و ۱۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستانهای تامین اجتماعی خبر داد و گفت: ۸۶ درصد این افراد بهبود یافته اند.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،مصطفی سالاری در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص پرداخت مطالبات وزارت بهداشت گفت: سال گذشته همین موقع در برخی جاها ۱۴ ماه بدهی معوق به وزارت بهداشت و بخش خصوصی داشتیم اما امروز به هیچ وجه بدهی معوق نداریم و معمولاً مراکز درمانی به محض ارائه صورت حساب، پرداختی مطالبات خود را پرداخت می‌کنند و تا پایان مرداد ماه به صورت علی الحساب مطالبات آنان را پرداخت کرده‌ایم.

سالاری اظهار داشت: در خصوص پزشکان هم آن دسته از پزشکانی که نسخه نویسی الکترونیکی را اجرایی می‌کنند، روزانه سهم تأمین اجتماعی را پرداخت می‌کنیم و داروخانه‌ها نیز با اجرای طرح نسخه نویسی از این هفته ۳۰ درصد از سهم خود را روزانه دریافت خواهند کرد.

وی در خصوص بیماران کرونایی که در مراکز درمانی و بیمارستانی تأمین اجتماعی بستری شدند، به خبرنگار مهر گفت: براساس آمارها تا به امروز ۶۷ هزار و ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های ما بستری شدند که ۸۶ درصد بهبود یافتند. البته این آمار به جز مراجعات سرپایی به مراکز درمانی ما بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا