نقد اخبار روز* م گونش

*م.گونش

ایسنا – بعد از انتشار گزارش شش ماهه وضعیت کیفیت اینترنت در استان‌ها توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بررسی نمودارهای منتشره نشان داد که رتبه آذربایجان شرقی در برخی شاخص‌ها جای تامل دارد.

ارک – اگر افت سرعت اینترنت نیز مثل افت فشار برق دستگاه های مربوطه راخراب می کرد، باوضعیت فعلی اینترنت بسیاری از دستگاه های اینترنتی از کار افتاده بود.

 

ایسنا- جعفر قادری: چه ترامپ در این انتخابات رای می آورد و چه حالا که بایدن رئیس جمهور شده، سیاست های آمریکا در قبال ایران قابل تداوم نبود و آنها نمی توانستند سختگیری و تحریم ها و فشارهای قبلی را بر ایران ادامه دهند. چرا که دیده اند نمی توانند نظام ما را به تسلیم وادار کنند.

ارک – تعامل آسانتر از تقابل است. بنابراین اگر در تعامل باز باشد، انجام تقابل دور از میل و منطق خواهد بود.

 

ایسنا – اصلاح‌طلبان وظیفه دارند برای برون رفت کشور از مشکلات فعلی تلاش کنند.

ارک – همه احزاب باید مشکلات را شناسائی،آسیب شناسی و عیب یابی و ارائه طریق نمایند.

 

ایسنا – درحالی سالانه حدود ۱۶ تن در هکتار خاک در کشور ما از بین می‌رود که بر اساس اعلام سازمان جنگل‌ها برای تولید هر یک سانتیمتر از این خاک به ۸۰۰ سال زمان نیاز است. درکنار فرسایش خاک عواملی دیگر مانند آلودگی خاک و حتی قاچاق آن، این منبع زیستی مهم را تهدید می‌کند. خاک

ارک – فروش خاک بدتر از وطن فروشی است. بنابراین مواظبت از خاک وطن پرستی است. با رصد فروش و قاچاق خاک باند های ذیربط نیز، شناسائی و متلاشی شوند.

 

ایسنا-مشرق، رسول جهانگیری، نایب رئیس اتاق اصناف ایران: گرانی حاکم بر بازار بر وضعیت کسب و کار اصناف اثرات سوئی داشته و سرمایه اصناف را به نصف کاهش داده است.

ارک- گرانی کمر عامه مردم را هم خم کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا