خدمات شرکت توزیع برق استان اصفهان غیر حضوری شد.

راه اندازی سامانه برق ایران (برق من) دریافت و نصب از کافه بازار یا وب سایت

به گزارش ارک خبر:مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان با ارائه توضیحاتی از غیرحضوری شدن نزدیک به صد درصد خدمات قابل ارائه به مردم در این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان، امیر رمضانی اظهار کرد: زیرساخت ارائه همه خدمات برق در شرکت توزیع برق استان اصفهان به صورت غیرحضوری به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، فراهم شده و حداقل ۹۵ درصد از خدمات در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، از ۱۵ ابان ماه به بعد، به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.
وی با تاکید براینکه پس از غیرحضوری شدن خدمات، مردم به هیچ عنوان دیگر نیازی به مراجعه در ادارات برق شهرستانها ندارند، افزود: خدماتی مانند اخذ انشعاب جدید ، موارد مربوط به صورت‌حساب از جمله رویت قبض برق، سوابق پرداخت از سال ۱۳۸۰ به بعد، سوابق مصرف و … از جمله خدمات پس از فروشی است که مشترکان می‌توانند بدون مراجعه به شرکت توزیع آن را دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان اظهار کرد: در قالب این فعالیت، حدود ۴۰ خدمت این شرکت از نیمه دوم آبان ماه بصورت غیر حضوری قابل ارائه است و این طرح ارزش افزوده زیادی ایجاد و مراجعات به شرکت های توزیع را به حداقل خواهد رساند که باعث کمک به اقتصاد ملی، کاهش مصرف سوخت و حفاظت از محیط زیست خواهد بود.
رمضانی ادامه داد: مشترکان جدید می توانند به این منظور از طریق سامانه “برق من” درخواستشان را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند. مشترکان با این کد رهگیری می توانند در بخش پیامها، ورخواست خود را پیگیری نمایند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.
وی تصریح کرد: به محض ثبت هر درخواست یا خدمت، یک کد رهگیری به مشترک یا متقاضی داده می شود که با این کد رهگیری مشترک می تواند به صورت مرتب از آخرین مراحل انجام کارها مطلع شود. همچنین در هرمرحله، مشترکان از طریق پیامک نیز در جریان انجام کار قرار خواهند گرفت.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان خاطر نشان کرد: از هم استانی های عزیز درخواست داریم که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، با نصب سامانه “برق من” در گوشی های همراه یا سامانه های تلفنی ۱۲۱ و ۳۷۱۲۱ خدمات مورد نیاز خود را دریافت و از مراجعه حضوری پرهیز کنند.
رمضانی افزود: از تاریخ ۱۵ آبانماه سال جاری، همه خدمات شرکت توزیع برق استان اصفهان در ۲۳ شهرستان به مشترکین ازطریق “سامانه برق ایران ” (اپلیکیشن برق من) قابل دریافت است.
وی ادامه داد: مشترکان می‌توانند با دریافت این اپلیکیشن از نرم افزار کافه بازار و ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب خود، خدمات موجود در این نرم افزار را دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: برای دریافت میزان مصرف و اطلاع از قرار گرفتن در دسته بندی مشترکان کم مصرف، شهروندان می‌توانند به لینک https://saapa.ir/mobile-app مراجعه کنند.
رمضانی همچنین اعلام نمود این سامانه در اختیار دفاتر ICT نیز قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا