نقد اخبار روز * م گونش

*م.گونش

ایسنا- علی ربیعی، سخنگوی دولت ایران با اشاره به انتخابات آمریکا، گفت: در گام اول حتماً تحریم‌ها و موانع انتقال پول ایران باید برداشته شود و دولت آمریکا در مقابل زیان‌هایی که در این مدت به ملت ایران وارد کرده است، پاسخگو باشد

ارک – اگر شرایط فوق تحقق یابد انگیزه ای جز مسافرت، برای مذاکره باقی نمی ماند؟!

 

ایرنا- رییس مرکز مطالعات بین‌المللی و منطقه‌ای دانشگاه جرج تاون آمریکا در قطر تاکید کرد: مهمترین ترس برخی کشورهای منطقه از انتخاب بایدن، بازگشت احتمالی آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران است.

ارک – ترس از برجام مثل ترس از بمب اتمی است. معمولا ترس دارنده سلاح بیشتراز فرد بی سلاح است.

 

ایرنا – نخست‌وزیر ویتنام که کشورش ریاست دوره ای آسه‌آن در سال ۲۰۲۰ را عهده‌دار است، در مراسم آغاز سی‌وهفتمین نشست مذکور گفت: صلح و امنیت جهانی به شکلی حقیقی، هنوز پایدار نشده است.

ارک – تا زمانیکه دانائی و عقل سیاستمداران کامل نشود، صلح پایدار در حد آرزو باقی می ماند.

 

جهان نیوز  – پادشاه عربستان، سلمان بن عبدالعزیز گفت: عربستان از جامعه جهانی می خواهد چنان موضع قاطعی درخصوص ایران اتخاذ کند، که مانع از دستیابی این کشور به سلاح‌های کشتار جمعی، توسعه برنامه موشک‌های بالستیک و تهدید صلح و امنیت مشود.

ارک- آرزو بر پیران عیب است.

 

ایرنا – ستاد کل نیروهای مسلح روسیه از آغاز استقرار پست‌های نظارت نیروهای حافظ صلح در قره باغ خبر داده و وظایف آنها را اطمینان از رعایت رژیم آتش‌بس توسط طرفین و حفظ امنیت غیرنظامیان و حمل و نقل ترانزیتی در منطقه نامید.

ارک – امید است،  غرض و مرض دیگری در بین نباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا