شناسایی ۱۳۳۵۲ بیمار جدید کرونایی/ ۴۸۲ نفر فوت شدند

سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، از فوت ۴۸۲ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،، سیما سادات لاری، بعد از ظهر سه شنبه در ارتباط تصویری با شبکه خبر سیما، به تشریح تازه‌ترین وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، افزود: از دیروز تا امروز ۲۷ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۸۸ هزار و ۴۷۳ نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۲ هزار و ۴۶۱ نفر رسید.

لاری ادامه داد: تا کنون ۵۷۰ هزار و ۷۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی افزود: ۵۶۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تا کنون ۵ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۱۴۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا