نقد اخبار روز * م گونش

ایسنا-آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که جذب سرمایه گذار و تولید ثروت باید اولویت آذربایجان شرقی باشد، گفت: شناسایی خلاهای موجود و تولید ثروت از دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بوده و آذربایجان شرقی به این دو مهم نیاز اساسی دارد.

ارک – بهتر است برای توسعه استان برنامه ای تهیه وتدوین و سرمایه گذاری ها براساس آن جذب و انجام شود.

 

ایسنا-آذربایجان شرقی مدیر عامل مجتمع مس آذربایجان با ابزار خرسندی از اقدامات انجام شده در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در زمینه ارتباط فناوران و صنایع استان، از آغاز فاز سوم طرح توسعه مجتمع مس آذربایجان خبر داد.

ارک – توسعه معادن مس در آذربایجان  اگر به خود آذربایجان نیز مفید باشد، مثبت تلقی می شود وگرنه جز تخریب خاک و سرزمین  امتیازی نخواهد داشت.

 

ایسنا-آذربایجان شرقی شهردار تبریز با اشاره به احداث دوهزار واحد مسکونی در شهرک جوانان، از تبریز به عنوان پایلوت طرح جا به جایی حاشیه نشینان یاد کرد

ارک- اقدام در جهت ساماندهی مسکن حاشیه نشینان خوب است. منتها اقدام در مورد جلوگیری از ایجاد مناطق حاشیه نشین جدید هم لازم  است.

 

ایرنا- رییس جمهوری با بیان اینکه با توجه به اهداف لایحه بودجه ۱۴۰۰ و برنامه‌ریزی انجام شده، وضعیت اقتصادی رو به بهبود و رونق قرار خواهد گرفت، گفت: برای اقشار آسیب‌پذیر که تعطیلی، کسب و کار آنان را دچار آسیب خواهد کرد، اقدامات حمایتی در نظر خواهیم گرفت.

ارک – در مورد اقدامات حمایتی، شفافیت بیشتری برای آگاهی مردم لازم است. تا اقدامات حمایتی بموقع و بجا توزیع شود.

 

ایرنا – صلیب سرخ جهانی امروز (سه شنبه) از تبادل اجساد ۲۰۰ نفر از کشته‌شدگان جنگ در منطقه مورد مناقشه قره باغ میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان خبر داد.

ارک – درکنار این نتیجه مطلوب قرارداد صلح موقت  قره باغ، گویا عده ای ازنیروهای ارمنستان  در حال حاضر نیز عملا حاضر به ترک مواضع خود نیستند وبا نیروهای ناظر درگیر می شوند.

 

ایرنا – وزیر امور خارجه قطر با تقبیح اقدام برخی دولت‌های سازشکار عرب برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل یک جبهه واحد برای پایان دادن به اشغالگری صهیونیست‌ها در سرزمین‌های فلسطینی هستند.

ارک – ظاهر امور نشان می دهد که اسرائیل بعد از انجام توافقات صلح بین خود و برخی کشور های عرب در سرکوب فلسطینیان بی پروا و خشن تر هم شده است.

 

ایرنا – یک مسیریاب بومی اعلام کرد: وضع محدودیت‌ها ترافیکی، تردد در اغلب محورهای کشور را حدود ۱۰ درصد کاهش داده اما سفر به شمال کشور خصوصا در محور کرج-چالوس در مقایسه با هفته قبل ۶۶ درصد کاهش ترافیک داشته است.

ارک – امید است در تعطیلات دو هفتـه ای پیش رو مردم مسافرت نکنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا