۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق اصفهان بازسازی می‌شود

در مدت یک روز؛

۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق اصفهان بازسازی می‌شود

به گزارش ارک خبر:اصفهان هماهنگ کننده پروژه بازسازی و تعمیرات شبکه برق در شرق اصفهان با اشاره به تعمیرات و بازسازی یکی از شبکه های توزیع برق اصفهان در روز پنجشنبه، گفت: این تعمیرات و بازسازی در محدوده ای به طول ۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق اصفهان انجام و این شبکه در مدت هفت ساعت اصلاح و بازسازی می شود.

سعید افلاکیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعمیرات و بازسازی شبکه های توزیع برق کل کشور پنجشنبه و جمعه این هفته انجام خواهد شد، اظهار کرد: به دنبال این موضوع، اصفهان نیز به عنوان یکی از این مناطق بزرگ کشور، این فرایند را انجام می دهد.

وی افزود: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵:۳۰ بعدازظهر پنجشنبه ۲۹ آبان امسال این پروژه عظیم را اجرا می کند.

هماهنگ کننده پروژه بازسازی و تعمیرات شبکه برق در شرق اصفهان خاطرنشان کرد: این برنامه عملیاتی از شهر بهارستان تا بخش کراج شامل روستاهای شیدان، کبوترآباد، هرمزآباد، روران و زغمار انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این محدوده ۳۵۹۰ مشترک روستایی و کشاورزی وجود دارد، توضیح داد: در این منطقه فیدری (مسیر شبکه اصلی) که انتخاب شده، قرار است پس از بازسازی و تعمیرات اساسی موجب رضایتمندی بیشتر مشترکین برق در آن منطقه شود.

افلاکیان، هدف از اجرای این پروژه را افزایش قابلیت اطمینان، کاهش قطعی برق و ارتقاء سطح آمادگی کارکنان شرکت توزیع برق اصفهان و همچنین استفاده هدفمند از اعتبارات و جلب رضایت مشتریان برق عنوان کرد.

مدیر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در این مانور ۴۰ اکیپ عملیاتی و اجرایی به کارگرفته می شود، اظهار کرد: در مجموع حدود ۱۲۰ نیروی متخصص مهندسی در این پروژه تلاش می کنند موارد شناسایی شده روی این شبکه را رفع کنند، همچنین ۱۵ اکیپ پشتیبانی، نظارتی و ایمنی در این مانور حضور دارند تا در خلق این رویداد بزرگ، شریک باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا