رضایی: بودجه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم/ حریف بازیکنان با انگیزه‌ای دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیمش در بازی برابر ماشین‌سازی به دنبال ارائه یک بازی منطقی و تاکتیکی است.

به گزارش ارک خبر به نقل از ایسنا،رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی اظهار کرد: خوشبختانه مصدومی برای این بازی نداریم ولی یکی دو نفر از بازیکنان جوان ما درگیر بیماری کرونا هستند. یک محروم هم داریم. بازی در زمین حریف و فوق‌العاده سخت است. ماشین‌سازی تیم خوب و جوانی است و دوندگی خوبی دارد. تیم تازه شکل گرفته‌ای است و بازیکنان جوان زیادی دارد و این بازیکنان می‌خواهند خودشان را ثابت کنند. فکر می‌کنم بازی فوق‌العاده سختی را در پیش داریم. ما هم تمرینات‌ خوب و منظمی داشتیم و تیم از هر لحاظ برای این بازی آماده است.

او درباره وضعیت نقل و انتقالات تیمش با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی توضیح داد: در لیگ بازیکنی نمانده که با شرایطی که ما داریم جذبش کنیم. اما هم‌چنان منتظر بازیکنانی هستیم که آزاد باشند یا از تیم‌های‌شان رضایت‌نامه داشته باشند. البته باشگاه اخیرا اعلام کرده بودجه‌ای برای جذب بازیکن ندارد. ما منتظر می‌مانیم تا باشگاه بودجه را فراهم کند تا در دو پستی که بازیکن ذخیره نداریم بازیکن جذب کنیم.

رضایی در پاسخ به این پرسش که در بازی با ماشین‌سازی با یک مهاجم بازی می‌کند؟ بیان کرد: ما دنبال یک بازی منطقی هستیم. یعنی هم از دروازه‌مان محافظت کنیم و هم نگاه‌مان به حمله هم باشد. نمی‌خواهیم صرفا دست به کارهای تهاجمی بزنیم و مطمئنا یک بازی منطقی می‌کنیم و با یک تاکتیک برنامه‌ریزی شده به مصاف حریف می‌رویم. به امید خدا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا