سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی یکی از وظایف اصلی صندوق‌های بازنشستگی

به گزارش ارک خبر:مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور: عواید پروژه آزادراه شرق اصفهان در جیب بازنشستگان کشور می‌رود
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در آیین افتتاح آزادراه شرق اصفهان گفت: منافع افتتاح و راه‌اندازی پروژه‌ آزادراه شرق اصفهان در جیب ذی‌نفعان صندوق بازنشستگی یعنی بازنشستگان می‌رود.
اکبر افتخاری در آیین افتتاح پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان اظهار داشت: ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی یکی از وظایف اصلی صندوق‌های بازنشستگی است و صندوق بازنشستگی کشوری وظیفه خود می‌داند که در توسعه این پروژه‌ها کمک کند تا کمکی به بازنشستگان کشور باشد.
وی افزود: می‌توان گفت یکی از کارهایی که منافع آن مستقیم در جیب افرادی می‌نشیند که اولا ذی‌نفعان صندوق بازنشستگی هستند و کمک به بهبود زندگی آن‌ها می‌کند و از دو منظر، نقشی که در توسعه کشور دارد و نقشی که در حوزه معنوی دارد نگاه می‌کنیم.
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور خاطرنشان کرد: از کسانی که در این پروژه مهم زحمت کشیدند تشکر می‌کند که کار بزرگی رقم زدند و اجر معنوی و اقتصادی این کار به صورت مستقیم برای خدمت به بازنشستگان انجام می‌شود و کاری که در این پروژه کردید دعای خیرشان همراه شماست.
وی تصریح کرد: ما در صندوق بازنشستگی کشوری طرح‌های دیگری داریم و در پروژه‌ای که تا بهمن ماه ۶۰ درصد پیشرفت داشت در این مدت کوتاه ۴۰ درصد پروژه پیش رود.
افتخاری ادامه داد: با طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان آرزوی ۱۵ ساله بازنشستگان را امسال رقم زدیم و بار مالی سنگینی برای صندوق بازنشستگی دارد اما در این شرایط توانستیم این بزرگراه را پیش ببریم، یک همت والا و یک کمک جدی می‌خواست که بتواند منشا خیری برای کشور باشد.
وی افزود: عوامل اجرایی پروژه امیدی به اتمام پروژه نداشتند اما امروز افتتاح شد و ادامه پروژه‌ها را نیز پیگیر هستیم تا عواید آن به بازنشسته‌های کشور بازگردد.

 

دکمه بازگشت به بالا