مکاتبه برای حضور رئیس جمهور در برنامه ۱۶ آذر

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: بعید است ستاد کرونا با توجه به شرایط بحرانی کنونی، مجوز برنامه حضوری برای روز دانشجو را بدهد اما به هر حال جزییات برنامه تا چند روز آینده مشخص می شود.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،مجید سرسنگی درباره برنامه احتمالی رئیس جمهور برای حضور در دانشگاه تهران به مناسبت ۱۶ آذر گفت: طبق روال هر ساله مراسم ۱۶ آذر در دانشگاه ها برگزار می شود و دانشگاه تهران نیز از رئیس جمهور دعوت می کند تا برای حضور در این مراسم در دانشگاه تهران حضور یابد اما امسال به جهت شیوع کرونا و محدودیت ها برنامه فعلاً مشخص نیست.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: از تشکل های دانشجویی خواسته ایم پیشنهادات خود را با توجه به شرایط فعلی برای نحوه برگزاری این مراسم به ما ارائه دهند اما هنوز جمع بندی در این خصوص صورت نگرفته است.

سرسنگی ادامه داد: امسال نیز همانند سال های گذشته این نامه نگاری را خواهیم داشت؛ البته اینکه رئیس جمهور به چه نحو در برنامه حضور پیدا کند مشخص نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته بعید است با توجه به شرایط بحرانی کنونی، ستاد کرونا مجوز برگزاری برنامه حضوری را بدهد. به هر حال تا چند روز آینده برنامه روز دانشجو به طور دقیق مشخص خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا