ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهر “اصفهان”/ اعمال قانون توسط دوربین های ثبت تخلفات رانندگی

به گزارش ارک خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تردد وسایل نقلیه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهر “اصفهان” ممنوع و متخلفان توسط دوربین های ثبت تخلفات جریمه می شوند.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و طبق مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری ، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهر اصفهان ممنوع شده است.

وی افزود: طبق رصد دوربین های ثبت تخلفات پلیس راهنمایی و رانندگی که شب گذشته انجام شد از ساعت ۹ شب به بعد شهر در سکوت کامل بود و ترددی مشاهده نشد که این نشان دهنده رعایت قانون و فرهنگ بالای مردم فهیم پایتخت فرهنگ و تمدن است.

این مقام انتظامی بیان داشت: خودروهایی که از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهر اصفهان تردد کنند توسط دوربین های ثبت تخلفات رانندگی مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: همچنین افرادی که ساکن شهر اصفهان هستند و خودروی آنها پلاک بومی ندارد می بایست مدارک احراز ساکن بودن در این شهر را همراه خود داشته باشند تا مورد اعمال قانون قرار نگیرند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد محدودیت ها و اعمال قانون توسط پلیس فقط پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ سلامت شهروندان است که امید است مردم با فرهنگ و فهیم شهر اصفهان نیز با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند و از تردد های غیر ضروری و تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح اکیدا خودداری کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا