نقد اخبار روز *م.گونش

 

*ایسنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز : از مردم خواهش می‌کنیم پروتکل‌های بهداشتی را در شش ماه آینده تا زمان احتمالی رسیدن واکسن کرونا با جدیت بیشتری، رعایت کنند.

ارک- اجرای پروتکل از واجبات است. تاخیر های اولیه در این مورد خسارت بار بوده، امید است تکرار نشود

 

*ایسنا- استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از مردم، اصناف و کسبه استان به دلیل همراهی‌ در رعایت محدودیت‌های کرونایی دو هفته گذشته، گفت: در سایه همین همراهی، عملکرد استان در مدیریت بیماری کویید ۱۹ از متوسط کشوری بهتر است.

ارک – اگر تعطیلی دوهفته ای اجباری نبود وضعیت یاد شده ایجاد نمی شد. بنابراین نظارت دولتی نباید حذف شود.

 

* ایسنا – فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف انبار احتکار ۲۶ هزار لیتر روغن موتور و سایر مشتقات بنزین به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان میانه خبر داد.

ارک- متخلف علاوه  بر تنبیه باید به جامعه نیز معرفی شود.

 

*ایسنا- آذربایجان شرقی مقارن با روز جهانی معلولان و با حضور مسئولین ارشد استان، کلنگ احداث مجهزترین مجتمع آموزشی خیرساز دانش آموزان با نیازهای ویژه با صرف هزینه ۵۰۰ میلیاردی در ناحیه سه تبریز بر زمین زده شد.

ارک – خیرین مدرسه ساز خادمین امروز و فردای جامعه هستند و کارشان قابل تقدیر و تقلید می باشد.

 

*ایرنا- رییس جمهوری: وقتی ما پروتکلی را الزامی می‌کنیم و ستاد ملی کرونا آن را تصویب و ابلاغ می‌کند استحقاق خود ما مسئولین برای اجرا و وظیفه ما برای اجرا از مردم عادی بیشتر و بالاتر است.

ارک – مسئولیت اجرائی را وظیفه نظارتی تکمیل
می کند.

 

*ایرنا- دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی در بیانیه‌ای درباره تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها اعلام کرد: همه مراحل مختلف تدوین طرح تا تصویب نهایی آن براساس روال و مقررات متعارف و قانونی مجلس انجام شده و دبیرخانه دخالتی در آن نداشته است.

ارک – در مسائل مورد اختلاف، مذاکره و رسیدن به اجماع ملی بویژه در امورمرتبط با سیاست خارجی مهم است وباید مورد توجه قرارگیرد. تکروی ممکن است استقلال تلقی شود ولی نوعی تفرقه بشمار
می رود.

 

*ایرنا- تارنمای خبری بلومبرگ نوشت: ایالت کالیفرنیا به طور رسمی نتایج انتخابات سوم نوامبر(۱۳ ابان) را تایید کرد و بدین ترتیب جو بایدن آن میزان آرای الکترالی که برای ورود به کاخ سفید نیاز داشت، به‌دست آورد.

ارک – تا مدت قانونی ترامپ پایان نیابد و موضوع انتقال عملی نگردد،  ریاست جمهوری جو بایدن محقق نمی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا