تداوم صدر نشینی سپاهان با گل های حاج صفی

خبرگزاری ارک ـ شاگردان حسین فرکی امروز (سه شنبه) و در ادامه برگزاری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی تهران برابر شاگردان مجید جلالی درتیم سایپا صف آرایی کرده و این تیم را درخانه با نتیجه دو بر صفر شکست دادند.
احسان حاج صفی در دقایق 50 و 90 برای تیمش گلزنی کرد و چهارمین پیروزی سپاهان را در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر رقم زد.
تیم سپاهان با کسب هر سه امتیاز این دیدار 13 امتیازی شد و بدون رقیب درصدر جدول باقی ماند.
شاگردان مجید جلالی نیز با قبول شکست برابر تیم سپاهان همچنان 7 امتیازی باقی ماندند و به رده ششم سقوط کردند.
در نیمه نخست بازیکنان دو تیم بازی درگیرانه و فیزیکی از خود به نمایش گذاشتند و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما بازیکنان این دو تیم نتوانستند از فرصت های بدست آمده استفاده کنند و گلی رد و بدل نشد و با پایان نیمه نخست بازیکنان به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم برق ورزشگاه دستگردی قطع و بازی به مدت 13دقیقه متوقف شد بلافاصله پس از وصل شدن برق تیم سپاهان توانست دروازه تیم سایپا را باز و از این تیم پیش افتاد.
درادامه و درحالیکه بازیکنان برای شروع مجدد بازی خود را آماده می کردند بار دیگر برق ورزشگاه دستگردی رفت و این بار نیز این قطعی 10 دقیقه به طول انجامید.
پس از وصل برق بازی به صورت متعادل از سوی دو تیم ادامه یافت اما تلاش بازیکنان برای تغییر نتیجه یک برصفر سودی در برنداشت اما این پایان کار نبود و حاج صفی در دقیقه 90 و بر روی یک حرکت انفرادی بار دیگر دروازه سایپا را گشود و اختلاف را به دو گل رساند و بدین ترتیب بازی به سود تیم سپاهان تمام شد.
برای تیم سایپا دراین دیدار رادکو ویتکوویچ، وحیداسماعیل بیگی ، مسعود ابراهیم زاده ،مجید ایوبی، جواد نکونام، علی زینالی(75- میلاد میداوودی)، سجاد مشکل پور، مجتبی رمضانی(56- ابراهیم صادقی) ، روزبه شاه علی دوست ،غلامرضا رضایی و مهدی ترابی بازی کردند.
حسین فرکی نیز از شهاب گردان، حبیب گردانی، هادی عقیلی، ، عبدالله کرمی، وریا غفوری،فوزیل موسی اف،احسان حاج صفی ،رسول نویدکیا ، محمدرضاخلعتبری، علی کریمی ومهدی شریفی مقابل تیم سایپا استفاده کرد.
حدود 300 هوادار سپاهان در ورزشگاه دستگردی حضور داشتند و نزدیک به 15 نیز هوادار از تیم سایپا حمایت می کردند.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نیز از نزدیک این دیدار را نظاره گر بود.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا