چهار گزینه جذاب زنوزی برای هدایت تراکتور

گزینه های مالک تراکتور برای هدایت این تیم گزینه های جذابی هستند.

برکناری زودهنگام علیرضا منصوریان، باشگاه تراکتور را بار دیگر با پروزه تکراری انتخاب سرمربی جدید مواجه کرده است. در حالی که به نظر می رسید، ساکت الهامی بدون دردسر خاصی به عنوان جانشین منصوریان انتخاب شود، باشگاه تراکتور با انتخاب مسعود شجاعی به عنوان سرمربی موقت، برای خود زمان خرید تا با بررسی ها بیشتر گزینه نهایی را انتخاب کند.

بعد از مطرح شدن گزینه های متعددی چون فرهاد مجیدی، ساکت الهامی و هومن افاضلی، برخی منابع از چهار گزینه وسوسه برانگیز به عنوان جانشین منصوریان یاد می کنند. گزینه هایی که به نظر می رسد در صورت ورود محمدرضا زنوزی به پروسه انتخاب سرمربی، یکی از آنها هدایت تراکتور را بر عهده خواهند گرفت. البته با توجه به اینکه در برکناری منصوریان، طبق اعلام باشگاه، هیئت مدیره تصمیم نهایی را اتخاذ کرده، باید دید انتخاب کننده جانشین منصوریان هم هیئت مدیره خواهد بود یا خیر؟

گزینه های وسوسه برانگیزی که از آنها یاد کردیم، شامل علی دایی، فراز کمالوند، الکساندر نوری و مهدی تارتار را شامل می شود. این چهار گزینه در حال حاضر بدون تیم هستند و می توانند با تراکتور وارد مذاکره شده و شروع به همکاری کنند. البته همان گونه که اشاره شد، این مربیان در صورتی وارد فاز رسمی مذاکره با تراکتور خواهند شد که محمدرضا زنوزی رسما در انتخاب سرمربی جدید ورود کند.

دکمه بازگشت به بالا