شهردار اصفهان:

دو هزار میلیارد ریال پروژه فردا در منطقه سه شهر اصفهان بهره برداری می شود/ نجات حمام صفوی از تخریب

شهردار اصفهان گفت: فردا و در قالب برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح»، دو هزار میلیارد ریال پروژه در منطقه سه شهر اصفهان بهره برداری می شود.

به گزارش  ارک خبر:قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تبریک به هنرمندان اصفهانی برای ثبت هنر نگارگری اصفهان در فهرست میراث ناملموس بشری اظهار کرد: مهمترین و وسیع ترین خاستگاه و جایگاه هنر نگارگری در اصفهان است؛ شهری که استادان بزرگی مانند استاد فرشچیان، استاد جزی زاده و بسیاری دیگر به آن تعلق دارند.

وی ادامه داد: میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تلاشگران عرصه سلامت تبریک می گویم و یاد شهدای راه سلامت را گرامی می دارم.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» گفت: افتتاحیه این هفته به عنوان آخرین روز آذرماه با بهره برداری از چندین طرح در منطقه سه شهرداری اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا فردا، پروژه مرمت شده حمام شاهزاده ها که با تلاش منطقه سه و سازمان نوسازی شهرداری اجرا شده است، به عنوان یک حمام صفوی در محدوده تاریخی اصفهان بهره برداری می شود، اگر شهرداری برای مرمت این اثر اقدام نکرده بود به یک مخروبه تبدیل می شد اما اکنون آماده بهره برداری به عنوان یک فضای گردشگری است.

نوروزی با اشاره به اینکه فردا در مجموع از دو هزار میلیارد ریال پروژه در منطقه سه شهر اصفهان بهره برداری می شود، بیان کرد: همچنین فردا عملیات ساخت پارکینگ سنبلستان به صورت مشارکتی آغاز می شود.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه سنگ فرش میدان امام حسین (ع) هم روزهای پایانی را طی می کند، گفت: محور پیاده راه از سی و سه پل تا میدان امام حسین (ع)، میدان امام (ره) و اتصال به میدان امام علی (ع) یک اقدام بزرگ در بخش تاریخی شهر است.

دکمه بازگشت به بالا