توزیع ۶۳۰ هزار تن آسفالت طی سه سال گذشته در تبریز

تبریز- شهردار تبریز از توزیع ۶۳۰ هزار تن آسفالت در قالب «نهضت آسفالت» طی سه سال اخیر در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد.

به گزارش، ایرج شهین‌باهر با اعلام این خبر اظهار داشت: لکه‌گیری معابر و آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها و معابر شهری همواره به عنوان یکی از مطالبات اساسی و به حق شهروندان، مورد تاکید مدیریت شهری بوده است.

او از آسفالت ریزی به عنوان یکی از مهمترین رویکردها و برنامه‌های شهرداری تبریز در سه سال گذشته نام برد و افزود: افتتاح و بهره‌برداری از کارخانه تولید آسفالت در همین راستا مجموعه مدیریت شهری تبریز را به خودکفایی رسانده است.

شهردار تبریز ادامه داد: شهردار ی تبریز در سه سال گذشته پس از افتتاح کارخانه ۱۶۰ تنی آسفالت و خودکفایی در تولید این محصول، نهضت آسفالت را راه اندازی کرد.

شهین باهر از بهره گیری از آسفالت سرد برای نخستین بار در شهرداری تبریز خبر داد و گفت: آسفالت سرد معمولاً برای رفع مشکل چاله و ترک خوردگی‌های خیابان‌ها استفاده می‌شود و از مجموع ۶۳۰ هزار تن آسفالت توزیعی در سطح شهر، ۱۵۰ هزار تن آن در قالب آسفالت سرد بوده است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کیفیت آسفالت تولید شده در این کارخانه، گفت: کیفیت آسفالت تولید شده در کارخانه ۱۶۰ تنی سازمان عمران، مطابق با استانداردهای لازم بوده و این کارخانه از مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی صلاحیت و استاندارد لازم جهت تولید را اخذ کرده است.

او کیفیت آسفالت‌ریزی اساسی را مهمترین شاخصه بخش اجرایی دانسته و اظهار می‌کند: در آسفالت‌ریزی معابر پس از آسفالت‌تراشی، بستر خاکی موجود دوباره مورد آزمایش قرار می‌گیرد و در صورت لزوم، زیرسازی مجدد انجام یافته و پس از اخذ استاندارد لازم، دوباره آسفالت‌ریزی می‌شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: معتقدیم خدمات محله‌ای و توزیع عادلانه و متوازن خدمات شهری بیش از هر چیزی برای توسعه و آبادانی شهر حائز اهمیت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا