افزایش تعداد اجساد کشف شده کوهنوردان به ۶ تن/ اعلام مفقودی ۱۸ تن

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از کشف شش جسد در ارتفاعات شمال تهران خبر داد.

به گزارش ارک خبرمهدی ولی پور  درباره  آخرین تعداد مفقود شدگان و جان باختگان در حادثه رخ داده در شمال تهران گفت: دقایقی پیش با کشف دو جسد دیگر مجموع اجساد کشف شده در ارتفاعات شمال تهران به شش تن افزایش پیدا کرد. عملیات جست و جو همچنان از سوی عوامل سازمان امداد و نجات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون اجساد به پایین منتقل نشده اند، افزود: پس از انتقال اجساد به پایین عملیات تشخیص هویت، تحویل اجساد به پزشکی قانونی و تحویل آنها به خانواده هایشان انجام خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مورد تعداد مفقودی ها نیز گفت: آخرین گزارشات ما حاکی از آن است که تاکنون دست کم مفقود شدن ۱۸ تن از سوی خانواده ها به جمعیت هلال احمر ارائه شده است. دیگر شهروندان نیز می توانند از سامانه ۱۱۲ مفقود شدن عزیزان خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه ۱۶ تیم از جمعیت هلال احمر مشغول جست و جو در نقاط مختلف در ارتفاعات شمال تهران هستند، اظهار کرد: عملیات امداد و نجات در این زمینه ادامه دارد و درخواست ما از شهرومندان این است که به اخباری که از منابع اصلی و معتبر در این زمینه ارائه می شود، توجه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا