بیانیه صدا و سیمای آذربایجان شرقی در پی تاخیر درپخش مسابقه تیم‌های ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان

روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پی تاخیر در پخش زنده مسابقه فوتبال بین تیم‌های ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ارک خبر،متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

به اطلاع علاقمندان ورزش فوتبال و هواداران پرشور تیم‌های ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان می رساند گروه تلویزیونی شبکه سهند روز جمعه مورخ ۵/۱۰/۹۹، طبق روال معمول، با هماهنگی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم، ساعاتی مانده به آغاز بازی، جهت نصب تجهیزات و آماده سازی واحد سیار تلویزیونی برای پوشش زنده مسابقه در محل ورزشگاه بنیان دیزل حاضر شد. ولی متاسفانه به دلیل ممانعت عوامل ورزشگاه موفق به ورود بموقع نشده و پس از پیگیری های گسترده از سوی مسئولین استانی و شهرستان تبریز، با تاخیر و بعد از شروع بازی امکان ورود به ورزشگاه فراهم شد. در نهایت همکاران این مرکز در کمترین زمان ممکن به آماده سازی تجهیزات پرداخته و توانستند نیمه دوم بازی را پوشش دهند.

در ادامه بیانیه تاکید شده است: با توجه به اینکه صاحبان اصلی تیم‌های ورزشی، هواداران پرشور و فهیم آنها بوده و در شرایط فعلی ناشی از ویروس کرونا، تنها امکان تماشای بازی‌ها از طریق پوشش تلویزیونی مقدور می‌باشد، ضمن عذرخواهی از مخاطبان عزیز، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برای صیانت از حقوق مخاطبان و هواداران، رفتار غیرحرفه‌ای و غیر ورزشی مسئولان باشگاه ماشین سازی و ورزشگاه را از طریق مراجع رسمی و قانونی پیگیری کرده و نتیجه را به اطلاع عموم خواهد رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا