‌۶۵۶ اثر به فراخوان ملی طراحی تصویرسازی «از قاسم تا محسن» ارسال شد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: ۶۵۶ اثر به دبیرخانه فراخوان مسابقه ملی و مردمی طراحی پوستر و تصویرسازی «از قاسم تا محسن» به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ارسال شده است.

حجت الاسلام احمد حمیدی، افزود: این مسابقه به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت پرافتخار فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران، سردار حاج قاسم سلیمانی و نیز جنایت ایادی کفر و استکبار در به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای، شهید حاج محسن فخری زاده و با رویکرد اهمیت پاسخ هنرمندانه به این وقاحت از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی کلانشهر تبریز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: بر خلاف انتظار برخی آثار بین المللی توسط علاقمندان شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس از کشور عراق هم ارسال شده که نشانگر تعلق قلبی و علاقه وافر در خارج از کشور به سردار شهید جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام حمیدی، ادامه داد: طبق هماهنگی های انجام شده، آثار برگزیده  این فراخوان مردمی در ورودی گلزار شهدای کرمان و مزار شهید عزیز در معرض دید قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا