حجت‌الاسلام روان:

اجرای طرح «سوگواره یاس نبوی» در اصفهان/هفت هزار بسته معیشتی به نیازمندان اهدا می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح «سوگواره یاس نبوی» در اصفهان گفت: این طرح درشهرهای زرد و سفید به صورت حضوری اجرا می‌شود.
به گزارش ارک خبر:، حجت الاسلام روح الله روان در خصوص اجرای طرح « سوگواره یاس نبوی» در استان اصفهان اظهار داشت: این برنامه در اصفهان در دهه دوم فاطمیه و از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه تبلیغات، اطلاع رسانی و اعلام فراخوان این برنامه در این هفته در استان اصفهان انجام می‌شود، ابراز داشت: این برنامه به سه صورت حضوری، مجازی و کاروانی برگزار میشود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های «سوگواره یاس نبوی» در شهرستانهای زرد و سفید به صورت حضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه به صورت حضوری در امامزادگان این شهرستان و به همکاری هیئات بزرگ مذهبی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در شهرستان‌های نارنجی و قرمز برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی به صورت مجازی در دستور کار است، اضافه کرد: این برنامه از صفحات مجازی امامزادگان و مراکز افق پخش خواهد شد.
حجت الاسلام روان در خصوص روند برگزاری کاروان‌های طرح «سوگواره یاس نبوی» ابراز داشت: این برنامه نیز در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با همکاری هیئات مذهبی در بقاع مهم هر شهرستان در محدوده فعالیت خود کاروان راه اندازی کنند.
وی با بیان اینکه طرح «تبرکات فاطمی» نیز در دهه فاطمیه امسال در استان اصفهان در دستور کار است، اضافه کرد: برای این امر نیز تهیه هفت هزار بسته معیشتی برای استان اصفهان در نظر گرفته شده که برای افراد نیازمند تامین شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ارزش ریالی در نظر گرفته شده برای هر بسته معیشتی در طرح « تبرکات فاطمی» را ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: زمان اجرای این طرح نیز از ۲۰ دی ماه آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
وی گفت: حمایت از تولید داخلی برای اجرای طرح «تبرکات فاطمی» مورد تاکید است.
حجت الاسلام روان با بیان اینکه نذر قربانی و توزیع غذای گرم نیز در ایام فاطمیه در دستور کار است، اضافه کرد: دراین زمینه نیز برنامه‌ریزیهای خوبی در دستور کار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا