نمایش روبینسون و کروزو از تبریز برتر جشنواره بین‌المللی مهرجان شد

سرپرست گروه تئاتر آینا و مدیر اجرای نمایش روبینسون و کروزو گفت: این نمایش جوایز برتر جشنواره بین‌المللی تئاتر مهرجان ایام کربلا در عراق را به خود اختصاص داد.

علی فتوحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نمایش روبینسون و کروزو به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و با بازی حامد رسولی و سیروس مصطفی در دومین جشنواره بین المللی تئاتر مهرجان ایام کربلا که با حضور کشورهای عراق، مصر، تونس، کویت و ایران در شهر کربلا برگزار شد حضور داشت.

وی با بیان اینکه این جشنواره به خاطر شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: این نمایش در ۷ دی امسال در تبریز به روی صحنه رفت و همزمان در عراق پخش شد.

سرپرست گروه تئاتر آینا با اشاره به اینکه این جشنواره از ۴ تا ۷ دی امسال به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: پس از برگزاری آنلاین مراسم اختتامیه، نماینده ایران و تئاتر تبریز موفق شد در بخش بازیگری جایزه برتر جشنواره را به خود اختصاص دهد.

فتوحی ادامه داد: سیروس مصطفی و حامد رسولی بازیگران این نمایش دو منتخب جشنواره شدند و نمایش روبینسون و کروزو موفق شد جایزه برتر هیات منتقدان جشنواره را به خود اختصاص دهد.

نمایش روبینسون و کروزو پیش از این علاوه بر اجرا در شهرهای تبریز، تهران، مشهد، اهواز، بوشهر، یزد و شیراز در کشورهای مختلف مانند آلمان، ترکیه، قزاقستان و بوسنی و هرزگوین نیز به روی صحنه رفته است.

گروه آینا تبریز پیش از این نیز موفق به کسب جایزه صلح و دوستی کشور بوسنی و هرزگوین و جایزه ویژه مرواید خزر  در قزاقستان شده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا