۹ دی نماد عزت مردم ایران است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ۹ دی سال ۱۳۸۸ نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در همایش بصیرت افزایی پرسنل پایگاه شهید فکوری تبریز، با تاکید بر این‌که باید تلاش کنیم با تبیین جریان نهم دی ماه، مانع از توطئه‌های بعدی دشمنان اسلام شویم، افزود: باید در تبیین این موضوع از نقش بی بدیل رهبری انقلاب در خنثی سازی فتنه‌ها و کانون‌های خارجی فتنه غافل نشویم.

وی، گفتمان سازی و بصیرت افزایی رهبر انقلاب را عامل شکست توطئه‌های دشمنان اسلام بیان کرد و گفت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه‌ای و فریب خوردگان باید بدانند که ملت ایران با بصیرت و آگاه هستند و آنان، آرزوی براندازی نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

وی، دهه بصیرت را بهترین فرصت برای تبیین ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران دانست و تاکید کرد: در این ایام باید نقش رهبری در رویارویی با فتنه‌ها بازگویی و تبیین و پیوند ناگسستنی ملت با نظام اسلامی و رهبری به جهانیان به نمایش گذاشته شود.

حجت الاسلام آل هاشم به همزمانی جریان نهم دی ماه با سالگرد شهادت علمدار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: در دهه بصیرت باید نقش برجسته این شهید در شکل گیری جبهه مقاومت و دفع فتنه‌های بزرگ در منطقه و هم‌چنین تروریسم دولتی آمریکا بر همگان روشن شود.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امیر سعید رسولی فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز نیز گفت: دهه بصیرت دهه میثاق با ولایت و فرصتی برای ارتقاء بینش انقلابی و بصیرت دینی است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا