طرح‌های مقابله با کرونا نقش مهمی در کاهش آمار بستری‌ها دارد

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش چشمگیر آمار بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان، گفت: اجرای طرح‌های مقابله با کرونا، تاثیر بسزایی در این زمینه دارد و با تداوم این روند، می‌توان به نحو شایسته‌ای بیماری کرونا را مدیریت کرد.

محمدرضا پورمحمدی روز دوشنبه در حاشیه نشست دستاوردهای طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی»، روند کنترل بیماری کرونا را در استان مطلوب دانست و افزود: از همه دست‌اندرکاران این حوزه صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به تمهیدات ستاد ملی مقابله با کرونا برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، گفت: اجرای طرح‌هایی نظیر مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا و طرح شهید سلیمانی موجب کاهش قابل توجه آمار مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از کرونا شده است.

وی با بیان این‌که طرح شهید سلیمانی با مشارکت وزارت بهداشت و سازمان بسیج اجرا می‌شود، افزود: این طرح مبتنی بر پیشگیری و مقابله از بدو شکل‌گیری بیماری است و شامل مراقبت در شروع بیماری و نظارت و پایش می‌شود.

پورمحمدی با تاکید بر این‌که همه تلاش‌ها برای پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری است، گفت: این طرح که با استفاده از ظرفیت حضور بسیج در تمام ابعاد جامعه اجرا می‌شود، موجب ارتقای فرهنگ کار جمعی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا