توقف سپاهان مقابل ماشین‌سازی در دیداری با ۵ پنالتی!

تیم ماشین سازی از هفته دهم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم سپاهان بازی شکست خورده را با هت تریک پیمان بابایی به تساوی ۳ بر ۳ تغییر داد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز امروز سه شنبه در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در خانه خود میزبان سپاهان اصفهان بود که این بازی با نتیجه تساوی ۳ – ۳ تمام شد.

این بازی از ساعت ۱۵ و با قضاوت سعاد وفاپیشه آغاز شد. این داور چهره اصلی مسابقه بود چرا که در مجموع پنج پنالتی برای هر دو تیم (سه پنالتی برای ماشین و دو پنالتی برای سپاهان) اعلام کرد.

در این بازی سجاد شهباززاده (۲۳ – پنالتی و ۴۴ – پنالتی) و گئورگی گولسیانی (۳۵) برای سپاهان گلزنی کردند. ماشین سازی هم توسط پیمان بابایی سه بار از روی نقطه پنالتی (۳۹ – ۵۹ – ۷۵) به گل رسید.

نیمه نخست این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان تمام شد. در این نیمه دو پنالتی به سود سپاهان و یک پنالتی به سود ماشین سازی اعلام شد.

ضیافت پنالتی‌ها در نیمه دوم هم ادامه یافت و داور دو بار دیگر به نشانه پنالتی به سود ماشین دمید که پیمان بابایی هر دو پنالتی را به گل تبدیل کرد. البته پیام نیازمند دروازه بان سپاهان در دقیقه ۵۹ پنالتی دوم ماشین سازی را مهار کرد و بابایی توپ برگشتی را وارد دروازه حریف کرد.

سپاهان با این تساوی ۱۴ امتیازی و ماشین سازی قعرنشین هم ۳ امتیازی شد. ماشین سازی تاکنون در لیگ امسال پیروز نشده و سه تساوی و شش شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است.

سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان هم با دو گلی که در بازی امروز به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش را به عدد ۸ افزایش داد تا نزدیکترین تعقیب کننده گادوین منشا مهاجم گل گهر (با ۹ گل) باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا