فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان (عج):

رهایی ۱۱۰ زندانی اصفهان به نیابت از سردار دل‌ها

به گزارش ارک خبر: فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دوشنبه هفته آینده ۱۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان توسط سپاه پاسداران آزاد خواهند شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) درنشست خبری پیرامون برنامه‌های سپاه پاسداران در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: نهم الی نوزدهم دی ماه، مناسب‌های مختلفی در تقویم جای دارد، هشتم دی ماه سالروز حماسه مردم اصفهان، ۱۳ دی ماه شهادت حاج قاسم سلیمانی و ۱۸ دی ماه مصادف است با حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد؛ پس از جنگ جهانی دوم شاید حملاتی به مواضع آمریکا صورت گرفته باشد اما کشوری این موضوع را گردن نمی‌گرفت، اما جمهوری اسلامی ایران این موضوع را با اقتدار پذیرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های اولین سالگرد شهید سلیمانی و دهه بصیرت، گفت: به واسطه شرایط کرونایی بخش عمده برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی اظهارکرد: در اولین روز این دهه مراسم گرامی داشت روز ۹دی با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های اهل بیت (ع) و چندین مراسم توسط رده‌های مختلف بسیج برگزار شد.
سردار فدا اضافه کرد: امروز در دومین روز دهه بصیرت آثار فرهنگی و هنری بسیج استان اصفهان پیرامون حاج قاسم و همچنین تندیس این شهید در بین ۲ نیمه یکی از مسابقات فوتبال رونمایی می شود.
وی برگزاری رژه موتورسواران و غبار روبی گلستان شهدای اصفهان در روز ۱۱ دی، برگزاری دعای ندبه در فضای باز گلستان شهدای اصفهان به صورت محدود در روز ۱۲دی، برگزاری مراسم شهید سلیمانی در گلستان شهدا با جمعیت کم و رعایت دستورالعمل‌ها و آغاز نذر اهدای خون توسط اقشار مختلف بسیج در روز ۱۳ دی، برگزاری مراسم ویژه شهید سلیمانی در سالن کوثر ارتش در روز یکشنبه ۱۴ دی،
آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد در روز دوشنبه ۱۵ دی و برگزاری مراسم شهید سلیمانی در حسینیه بنی فاطمه در روز سه‌شنبه ۱۶دی از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: همچنین روز چهارشنبه ۱۷دی مراسم چهلمین روز شهید فخری زاده به صورت مجازی توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود و روز پنجشنبه ۱۸ دی نیز به مناسبت حمله به پایگاه عین الاسد و گرامی داشت یاد خاطره شهدای هواپیمای اکراینی و گرامی‌داشت سالروز شهادت حاج احمد کاظمی مراسمی در گلستان شهدای اصفهان برگزار و در روز جمعه ۱۹ آحاد مردم شهید پرور اصفهان به استقبال سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی خواهند رفت.
وی برگزاری راه‌اندازی پنج پویش مردمی، دایر شدن ایستگاه‌ نوا و نما و توزیع محصولات بهداشتی، اجرای سرود و تئاتر خیابانی، فضاسازی شهری توسط ادارات، شهرداری و پایگاه‌های بسیج، راه‌اندازی گذر فرهنگی مذهبی حاج قاسم، دایر شدن شیفت خدمت در ادارات و شیفت ایثار در کارخانه ها به نیابت از حاج قاسم، حضور طلاب جهادی در کنار کادر درمان کرونا را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.
سردار فدا اضافه کرد: در این ایام ۱۲ هزار دست غذا و میوه توسط بسیج دانشجویی توزیع و ۱۰ یادواره مجازی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت یک هزار و ۱۰۰ قرارگاه حافظان سلامت در مساجد با حضور چهار هزار ۳۰۰ تیم ۲ نفره، ادامه داد: غربالگری، آموزش، توانمندسازی مردم، توزیع بروشورهای چگونگی مقابله با بیماری کرونا، بیماریابی و ارتباط دادن آنها با مراکز درمانی، کنترل و آموزش و مرتبطین با بیماران، نظارت بر محدودیت ها اصناف اماکن و همچنین شناسایی خانواده‌های نیازمند به منظور ارائه کمکهای مومنانه به صورت هدفمند از مهمترین برنامه‌های این تیم‌هاست.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به فتنه ۸۸ و بیعت مردم در روز ۹ دی با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: همواره نیاز است که روزهای تاریخی گذشته را مرور کنیم تا ارزشها، تاثیرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جدید انتقال دهیم.
وی با بیان اینکه بیشترین حضور در انتخابات سال ۸۸ بیانگر حمایت از مسیر و راه انقلاب بود؛ افزود: عده‌ای با تحریک دشمن کشور را به ورطه بردند و حتی به عاشورای حسینی توهین کردند ولی مردم ما در ۹ دی محکم ایستادند و فتنه را خاموش کردند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان( ع) ادامه داد: این حضور تجدید میثاق با آرماهای ولایت و مقام معظم رهبری بود و دفاع از حریم ولایت و پایان بخشیدن به ناآرامی‌های کشور بود.
وی اضافه کرد: بخش عمده فتنه به تحریک رسانه‌ها و سران کشورهای بیگانه بود و برخی در داخل همسو با بیگانگان بر آتش فتنه دمیدند تاجایی‌که دشمنان انقلاب از روسای فتنه حمایت کردند ولی هیچگاه سران فتنه از این حمایت دشمنان خود را مبری نکردند.
سردار فدا ادامه داد: روشنگری و ترسیم جبهه حق و باطل توسط رهبر معظم انقلاب، جدا شدن راه مردم از فتنه‌گران، اعتراف صریح برخی از سران فتنه به حمایت و پشتیبانی بیگانگان و حضور همه جانبه مردم در روز ۹دی موجب پایان یافتن این فتنه شد.
وی با اشاره به راه‌اندازی راهیان نور مجازی، گفت: پیش از آن در قالب درس آمادگی مدارس و غیر آن حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر به این مناطق اعزام می‌شدند ولی با توجه به شرایط کرونایی روایان نور در مناطق سال‌های دفاع مقدس حاضر و ارزشه‌ها، دستاوردهای دفاع مقدس را به صورت برخط تشریح کرد که با مشارکت آموزش و پرورش و مدیران مدارس به خوبی در حال پیگیری است.
امسال ۹ تا ۱۹ دی‌ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شد.

دکمه بازگشت به بالا