برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و اهدای بسته‌های معیشتی در مرند

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، مراسم گرامیداشت به همراه اهدای بسته‌های گوشت به نیازمندان و معرفی هیات امنای جدید آستان مقدس امامزاده سید احمد (ع) مرند برگزار شد.

به گزارش ارک خبر،مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در این مراسم گفت: امامزاده سید احمد (ع) مرند یکی از نگین‌های امامزادگان کشور و دومین نسل امام کاظم (ع) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی در خصوص طرح جامع امامزاده نیز افزود: مقدمات اولیه این طرح از قبیل تربت خانه کار شده، بر اساس طرح جامع به همت مسئولان استانی و شهرستانی و جدیت هیات امنای جدید تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت تا به یکی از قطب‌های فرهنگی کشور تبدیل شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرند نیز در این مراسم گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه، با توجه به گسترش کرونا با شعار “راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت می‌گذرد”، تعداد ۷۵۰بسته گوشت قربانی به ارزش ریالی ۶۰۰میلیون ریال توسط آستان مقدس امامزادگان سید احمد و سید ابراهیم(ع) و موکب حب الحسین شهرستان مرند توزیع شد.

صمد صادقی افزود: در خصوص تبلیغ و توسعه بقعه متبرکه، تدوین کتاب پیرامون شخصیت امامزاده سید احمد(ع) و برگزاری کنگره‌های مختلف شهرستانی، منطقه‌ای، استانی و محلی برنامه ریزی خواهد شد.

در این مراسم از حسین شرقی به نمایندگی از هیئت امنای سابق و خادم ثابت امامزاده سید احمد (ع) و آقای سید طاها سیدی به نمایندگی از گروه تواشیح و همسرایی نصر آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) که مقام سوم کشوری در مسابقات کشوری را کسب کردند، با اهدا لوح تجلیل شده و احکام مسئولیتی هیئت امنا جدید اهدا شد.

همچنین لوح تقدیری از طرف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به پاس فعالیت‌های آقای صادقی، رییس اداره اوقاف مرند در طول مدت فعالیت و دهه وقف تقدیم شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا