جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب تا آخر دی‌ماه تمدید شد

هفتمین جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» به علت استقبال زیاد دوستداران کتاب تا آخر دی‌ماه جاری تمدید شد.

روستاهای متقاضی شرکت در این جشنواره می‌توانند مستندات و مدارک و برنامه‌های تدوین و انجام ‌شده در زمینه کتابخوانی و ترویج کتاب را به دبیرخانه مرکزی یا دبیرخانه استانی جشنواره ارسال کنند.

مستندات و مدارک برنامه‌های ترویج کتابخوانی در روستاها باید به تایید دهیار و رییس شـورای اسلامی روستا برسد و فرم‌های مربوط به جشنواره نیز تکمیل و به دبیرخانه استانی جشنواره مستقر در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ ارسال شود.

متقاضیان می‌توانند مستندات‌ خود را به پست الکترونیک جشنواره به نشانی iranbookpromotion@gmail.com  ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شبکه ترویج کتابخوانی به نشانی http://bookpromotion.ir/ مراجعه کنند.

جشنواره روستاهای دوستدار کتاب نخستین‌بار در سال ۱۳۹۳ با هدف گسترش، توسعه و ترویج و تقویت برنامه‌های کتابخوانی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق روستایی و عشایری راه اندازی شده است.

در جشنواره  «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» ۱۰ روستا برگزیده می شود و ۱۰ روستا نیز مورد تقدیر قرار می‌گیرد و به هر یک از روستاها و آبادی‌های عشایری دوستدار کتاب جوایزی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا