۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران ارسال شده است

دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از دریافت نزدیک به ۳۰۰ اثر در بخش‌های مقاله‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خبر داد.

۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران ارسال شده است

خلیفه‌لو دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران  با اشاره به این‌که شیوع ویروس کرونا باعث شد تا شیوه برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را تغییر دهیم گفت: برای اولین‌بار در کشور جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را در قالب نمایشنامه‌نویسی و مقاله‌نویسی برگزار می‌کنیم و هدف این بود که کرونا جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را به تعطیلی نکشاند.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران افزود: مقاله‌ها و نمایشنامه‌های منتخب جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در قالب کتاب چاپ می‌شوند و در کنار این‌ها شناسنامه تئاتر کوتاه ارسباران که بنیانگذار تئاتر کوتاه در کشور بوده به صورت کتاب چاپ خواهد شد.

او از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در بهمن‌ماه در شهرستان اهر خبر داد گفت: تصمیم داریم اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را بهمن‌ماه با رعایت ضوابط بهداشتی در شهرستان اهر برگزار کنیم.

خلیفه‌لو به آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران اشاره کرد و گفت: بعد از انتشار فراخوان؛ ۴۲ اثر در بخش مقاله‌نویسی دریافت کردیم و از این تعداد ۱۳ چکیده مقاله مورد تایید قرار گرفت و ۲۵۰ اثر در بخش نمایشنامه‌نویسی را دریافت کردیم که از ۱۵ دی‌ماه داوری آثار رسیده به این جشنواره سراسری را شروع می‌کنیم.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از ارسال آثار هنرمندان ۲۹ استان کشور به بخش‌های مقاله‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران اشاره کرد و گفت: استقبال هنرمندان از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران فوق‌العاده بود و این اولین‌بار است که مقاله‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی در حوزه هنر‌های نمایشی کشور برگزار می‌شود.

او با تاکید بر این‌که منطقه ارسباران با مرکزیت شهرستان اهر به عنوان پایتخت تئاتر کوتاه کشور شناخته می‌شود گفت: ارسباران توانسته جریان‌ساز در حوزه نمایش‌های کوتاه کشور باشد و این اتفاق بزرگی در حوزه هنر‌های نمایشی استان آذربایجان‌شرقی و شهرستان اهر است.

خلیفه‌لو گفت: هیات داوران چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران که جزو اساتید و هنرمندان برجسته کشوری هستند ۱۵ دی‌ماه معرفی شده و سپس داوری آثار رسیده از استان‌ها و شهرستان‌ها را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/ک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا