طلبکار خارجی سرخپوشان کوتاه نیامد/پرسپولیس در انتظار محرومیت جدید

باشگاه پرسپولیس موفق به جلب رضایت ماریو بودیمیر برای پرداخت قسطی مطالبات وی نشد تا در آستانه محرومیت از سوی فیفا قرار بگیرد.

به گزارش ارک خبر ،دادگاه عالی ورزش پس از بررسی لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در قبال طلب ۴۷۵ هزار یورویی ماریو بودیمیر، محکومیت این باشگاه را تایید کرد تا علاوه بر این پول بابت هر سال تاخیر در پرداخت آن جریمه ۵ درصدی نیز در نظر بگیرد.

بنابر این حکم، باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۵۲۲ هزار یورو تا پنجم فوریه میلادی (۱۷ بهمن ماه) پرداخت کند در غیر این صورت از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو محروم می‌شود.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بخش حقوقی خواست تا با بودیمیر ارتباط برقرار کرده و از او تخفیف گرفته یا مجوز پرداخت اقساطی طلب او را دریافت کنند.

مهاجم پیشین کروات سرخپوشان نیز که در مدت زمان حضور پنج ماهه خود کمترین تاثیر را در پرسپولیس داشت نه تنها هنوز تخفیفی بابت دریافت طلب خود نداده بلکه حاضر به دریافت اقساطی این مبلغ هم نشده است.

باشگاه پرسپولیس نیز هیچ پولی برای پرداخت طلب نزدیک به ۱۶ میلیارد تومانی بودیمیر ندارد تا سرخپوشان بار دیگر در آستانه محرومیتی سنگین از سوی فیفا قرار بگیرند.

سمیعی همچنان در تلاش است تا نظر بودیمیر را برای دریافت اقساطی مطالبات خود جلب کند اما هنوز با نظر مثبت این بازیکن کروات مواجه نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا